Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Had 2 Funkeblokjes funkenweide scala en de kamuro mix en heb die gecombineerd met de florida panter van Luypaers.
    Was moeilijk dik deze combo.
    die scala blijf echt lang hangen.
    Kamuro mix mooie ondersteuning en dat blauw rood van de panter maakte het mooi af.
    Even a broken clock is right twice a day.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Pyronick Bekijk bericht
      Mei banfa gewoon door het visco aan elkaar te verbinden doorgelont, en hij ging perfect! Wat een beest zeg! Ik heb wel zelf de lontjes nog een keer ingewikkeld met aluminiumfolie, maar het schietlont heb ik niet aangeraakt.
      Heb jij geluk gehad. Deze bak heb ik ook(overigens als enige bak) geschoten en moest 4x opnieuw worden aangestoken, dit terwijl de lontjes gewoon met elkaar verbonden waren. Waarom deze niet doorging is voor mij echt een raadsel. Veel geld kwijt voor weinig plezier, de effecten waren weel mooi.

      Comment


        Ik vond de tears from heaven echt de tegenvaller van de avond. NL spul was beter (Qua burst en effecten). Daarnaast ging ook de eerste cake in 1x af en weigerde de finale cake vervolgens. En een paar min later uit het niets schoot de finale cake alles in 1x leeg. Beetje verkeerd gegaan bij de fabriek denk ik. :/

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
          Had 2 Funkeblokjes funkenweide scala en de kamuro mix en heb die gecombineerd met de florida panter van Luypaers.
          Was moeilijk dik deze combo.
          die scala blijf echt lang hangen.
          Kamuro mix mooie ondersteuning en dat blauw rood van de panter maakte het mooi af.
          Leuk maar hoe het idee om dat zo door elkaar te schieten. Deze blokjes hebben zo'n mooi effect. Met name die Florida Panter doet het standalone al zeer goed.

          Comment


            Niet de beste video maar er zijn enkele funke luypAars producten in verwerkt en misschien handig om de spreiding te vergelijken (let wel op de geschoten aantallen) sorry voor het plop geluid , hier baal ik zelf natuurlijk ook van , daarbij is het beeld ook helaas niet echt scherp .

            1:gedeelte van sunda clouded x2
            2:triple X
            3:25sh blue strobe 25sh funke 2x
            4:mei banfa funke
            5:fireball funke
            6:tears from heaven funke 2x
            7:supernaut2 + paranoid funke (2017)
            8:asiatic cheeta luypears 2x
            9:chrys rain blue funke 3x (1 gestopt na cake1)
            10:argentina puma luypaers 3x
            11:19sh funke (2017) 5x
            12:19sh funke (2017) 6x
            13:long willow zena 2x6
            14:unleashed fury surex 8x
            15:topperbox zena 2x,zena event 2+4,funke mix 20sh (22 siercakes@ones),8 titanium salute,fluitcake
            16:hammer 51 gaoo 3x
            Natural Born Pyro

            Comment


              Ik voor het eerst Funke spul gehad. Ik vond het absoluut niet het geld waard wat het meer kost dan de Nederlandse producten.
              Snowblind voldeed nog het beste, maar dat is dan weer "gewoon" crackling.
              Grootste tegenvaller was de Rainbow in the Dark 2. Heel matig vond ik hem: traag, kleuren en burst matig. Toch even een 500 grammer die 40,- kost.
              Dan als klapper Tears from Heaven. Vertraging (waar ik nog het minst moeite mee heb), maar ook de effecten en burst zijn minimaal.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door rko Bekijk bericht
                Ik voor het eerst Funke spul gehad. Ik vond het absoluut niet het geld waard wat het meer kost dan de Nederlandse producten.
                Snowblind voldeed nog het beste, maar dat is dan weer "gewoon" crackling.
                Grootste tegenvaller was de Rainbow in the Dark 2. Heel matig vond ik hem: traag, kleuren en burst matig. Toch even een 500 grammer die 40,- kost.
                Dan als klapper Tears from Heaven. Vertraging (waar ik nog het minst moeite mee heb), maar ook de effecten en burst zijn minimaal.
                Oorspronkelijk geplaatst door rko Bekijk bericht
                Ik heb het in al die jaren altijd opgebouwd. Van simpele potjes en pijltjes naar 500 grammers, naar de mooiste NL'se combiboxen van 8 500 grammers en dit jaar combiboxen van Funke.

                Wat is de volgende stap en waar koop ik dat
                Dus toch niet de overtreffende trap?

                Ik snap persoonlijk ook niet dat mensen de Tears kopen, zeker niet als je weet dat dit voornamelijk een 20mm doos is. Voor dat geld is er zoveel beters te krijgen.
                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                Comment


                  Qua effecten niet nee helaas.

                  Daarom mijn vraag. Nu zo een beetje alle beste combiboxen wel gehad (Rubro, Evolution) dus de motivatie om die voor een 2e, 3e of 4e keer af te steken is minder dan naar wat nieuws toeleven.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door rko Bekijk bericht
                    Qua effecten niet nee helaas.

                    Daarom mijn vraag. Nu zo een beetje alle beste combiboxen wel gehad (Rubro, Evolution) dus de motivatie om die voor een 2e, 3e of 4e keer af te steken is minder dan naar wat nieuws toeleven.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                      Heb jij geluk gehad. Deze bak heb ik ook(overigens als enige bak) geschoten en moest 4x opnieuw worden aangestoken, dit terwijl de lontjes gewoon met elkaar verbonden waren. Waarom deze niet doorging is voor mij echt een raadsel. Veel geld kwijt voor weinig plezier, de effecten waren weel mooi.
                      Zonde! Ik draai de lontjes altijd goed om elkaar heen en buig ze daarna terug en plak ze tegen het schietlont aan. Doe dit al jaren en ik heb nog nooit iets opnieuw aan hoeven steken... Wellicht dat dat ook voor jou kan helpen!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyronick Bekijk bericht
                        Zonde! Ik draai de lontjes altijd goed om elkaar heen en buig ze daarna terug en plak ze tegen het schietlont aan. Doe dit al jaren en ik heb nog nooit iets opnieuw aan hoeven steken... Wellicht dat dat ook voor jou kan helpen!
                        Dat was niet het probleem. Probleem leek in de cakes zelf te zitten. Zoals je weet heeft iedere cake afzonderlijk 2 rijen, en het was zo dat het 4 keer gebeurde dat het halverwege de cake stopte, dus maar slechts 1 rij geschoten werd en de andere helft gewoon niet afging. Het doorlonten zelf was niet het probleem. Veel geld voor iets wat echt een productiefout was. Eigenlijk zou je je geld moeten kunnen terugkrijgen voor zoiets als dit. Dit was echt een domper, zeker wanneer je dan ook maar 1 zo'n doos hebt om van te genieten. :(

                        Comment


                          Toch wel veel mindere ervaringen lees ik. Zou niet moeten kunnen als we films op hin eigen kanaal bekijken, ik durf het s woord maar niet te noemen. Benieuwd wat we dit jaar in nederland gaan krijgen.
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            Hier wat Hoops spul gehad.
                            - Hapi (Scala 25B zo uit mijn hoofd)
                            - Chepre
                            - 2x Bastet (Corolla blue Z-1 dacht ik zo)
                            - Nut
                            Chepre gelont aan de 2x Bastet z-shapes tegenover gesteld van elkaar. Machtig mooi zeg die waaiers van 20 mm.

                            Comment


                              funke was in mijn optiek prima
                              en luypears heb ik i de straat wat blokken van gezien toch dikke prima
                              buurman had de fireball
                              die was heel ziek

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                                Toch wel veel mindere ervaringen lees ik. Zou niet moeten kunnen als we films op hin eigen kanaal bekijken, ik durf het s woord maar niet te noemen. Benieuwd wat we dit jaar in nederland gaan krijgen.
                                Denk dat de hype snel over zal zijn, begint op een cash grab te lijken.

                                Comment

                                Working...
                                X