Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Zo hey, moet je maar niet weten.. ben je je geld binnen 20sec kwijt. Had dit toch echt niet van Funke verwacht. Maar was dit niet ook bij dat filmpje van de Mashang? Die ging ook op een gegeven moment als een razende en denk ook dat het hier mee te maken zou kunnen hebben.
    Mashang en mei banfa hebben naar mijn weten schietlont, geen roze lont, maar zijn slecht afgewerkt onderaan waar de lont de tubes in gaat, geen wonder dat ze dan doorslaan.. dus check ze goed bij het doorlonten

    Comment


      Mei banfa heeft inderdaad schietlont naar onderen. Ik ben nog ernstig in dubio hoe deze door te lonten. Aangezien ik op 1 film na overal doorslaande exemplaren zie. Daarom wilde mr. Funke hem ook eigenlijk niet op de markt zetten.
      Het reservelont van iedere cake is tot beneden waar het lont de tube ingaat netjes afgedekt met aluminiumtape dus ondanks het knallen van het schietlont lijkt me hier relatief weinig risico aan te zitten. Bovenop kun je de visco verbindingen netjes afdekken met meegeleverd tape.

      Het zijn wel allemaal cakes met maar 2 rijen, als die elkaar onderling aansteken is er weinig eer te behalen aan doorlonten...

      Comment


        Für Kunden mit entsprechender Befähigung wird empfohlen, die Stoppinen zu kürzen, die Batterien direkt im unteren Teil zu verbinden und gegen überspringende Funken zu schützen, um ein normales Abbrennen sicherzustellen. Die schnelle Überzündung passiert dort, wo die Stoppine der Haupt- bzw. Reserve-Lunte einer jeden Batterie ins erste bzw. letzte Rohr der jeweiligen Batterie hineinführt und die inneren Adern der Stoppine freigelegt sind, somit muss vor allem an dieser Stelle so gut abgeklebt werden, dass ein vorzeitiges Zünden der Reservelunte durch Funkenflug der Hauptzündschnur ausgeschlossen ist.
        Ik haal al het quickmatch eruit en vervang het door snel visco. Dit pareltje is me wat te kostbaar om zo snel de lucht in te gaan.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Savendro Bekijk bericht
          Mei banfa heeft inderdaad schietlont naar onderen. Ik ben nog ernstig in dubio hoe deze door te lonten. Aangezien ik op 1 film na overal doorslaande exemplaren zie. Daarom wilde mr. Funke hem ook eigenlijk niet op de markt zetten.
          Het reservelont van iedere cake is tot beneden waar het lont de tube ingaat netjes afgedekt met aluminiumtape dus ondanks het knallen van het schietlont lijkt me hier relatief weinig risico aan te zitten. Bovenop kun je de visco verbindingen netjes afdekken met meegeleverd tape.

          Het zijn wel allemaal cakes met maar 2 rijen, als die elkaar onderling aansteken is er weinig eer te behalen aan doorlonten...
          Dat van de aluminiumtape klopt deels, maar erzitten ook lonten bij die niet getaped zijn en los langs de tube lopen, (vandaag zelf ondervonden helaas) onderaan bij de tube kan je zelfs bundeltjes Zien van grijslont uit het schietlont, die de tube in gaan, dus mocht je er 1 hebben, haal hem ff goed los en bekijk het even allemaal goed, kans op doorslaan is idd vrij groot

          Comment


            Nee, op de 16 shots potjes zit inderdaad geen Nederlandse handleiding

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door StefVB Bekijk bericht
              Dat van de aluminiumtape klopt deels, maar erzitten ook lonten bij die niet getaped zijn en los langs de tube lopen, (vandaag zelf ondervonden helaas) onderaan bij de tube kan je zelfs bundeltjes Zien van grijslont uit het schietlont, die de tube in gaan, dus mocht je er 1 hebben, haal hem ff goed los en bekijk het even allemaal goed, kans op doorslaan is idd vrij groot
              Bedankt voor de info. Morgen even nakijken hier, je zult dit als consument maar gekocht hebben even knipperen met je ogen en hij is weg.

              Comment


                Ik begin nu toch te twijfelen hoe ik de tears moet doorlonten. Is het nou het het beste om hem helemaal beneden door te lonten bij het roze lont of beetje in de buurt van het groene visco lont? Ik vraag dit omdat ik bang ben dat wanneer ik hem helemaal onderaan doorlont, de cakes elkaar misschien door elkaar heen schieten. Wie kan me helpen ????

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MrPyro14 Bekijk bericht
                  Ik begin nu toch te twijfelen hoe ik de tears moet doorlonten. Is het nou het het beste om hem helemaal beneden door te lonten bij het roze lont of beetje in de buurt van het groene visco lont? Ik vraag dit omdat ik bang ben dat wanneer ik hem helemaal onderaan doorlont, de cakes elkaar misschien door elkaar heen schieten. Wie kan me helpen ????
                  Ik zou hem persoonlijk gewoon onderin doorlonten en goed tapen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MrPyro14 Bekijk bericht
                    Ik begin nu toch te twijfelen hoe ik de tears moet doorlonten. Is het nou het het beste om hem helemaal beneden door te lonten bij het roze lont of beetje in de buurt van het groene visco lont? Ik vraag dit omdat ik bang ben dat wanneer ik hem helemaal onderaan doorlont, de cakes elkaar misschien door elkaar heen schieten. Wie kan me helpen ????
                    Altijd onderin, zo mogelijk. Minste kans op overslag en met het snellont mooiste doorloop. Als je plekken ziet waar lonten onderin tegen mekaar gaan zitten in de doos, kartonnen schotje met alufolie erom ertussen tegen overslag.

                    Comment


                      Hé mede kruitsnuivers.
                      Ik heb van funke beide assortimenten aangeschaft namelijk ,de 20 en de 25 shots.
                      Aangezien ik teveel spul heb wil ik deze beiden doorlonten tot een compound. Nu wil ik jullie vragen wat n mooie volgorde zou zijn. Ik kom er niet uit. Zijn bijna allemaal even mooi en ze hebben denk ik allemaal dezelfde opbouw. Ze eindigen steeds met een salvo. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er dit jaar te weinig mee bezig ben geweest. Iig alvast bedankt en hou jullie lichamen heel vanavond.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Altijd onderin, zo mogelijk. Minste kans op overslag en met het snellont mooiste doorloop. Als je plekken ziet waar lonten onderin tegen mekaar gaan zitten in de doos, kartonnen schotje met alufolie erom ertussen tegen overslag.
                        Als de cakes die je doorlont beide een waaier zijn, zou ik er persoonlijk meer lont tussen houden. In mijn ervaring schieten ze anders door elkaar heen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Altijd onderin, zo mogelijk. Minste kans op overslag en met het snellont mooiste doorloop. Als je plekken ziet waar lonten onderin tegen mekaar gaan zitten in de doos, kartonnen schotje met alufolie erom ertussen tegen overslag.

                          Zelfde aanhouden als het roze lont van funke snel/schietlont is? Stak net namelijk een stukje aan en was binnen een flits weg

                          Comment


                            Zelf even nadenken wat je liefste wilt, enkel op schietlont kan overlap geven, als je pauzetje wilt dan kun je op groene visco doen, 1cm=1sec

                            Comment


                              Net de tears afgestoken, ging helemaal perfect op de finale na, de 30mm salutes van de finale gingen te vroeg:(. Maar wat een bak zeg!! Had dit niet verwacht van consu vuurwerk.

                              Comment


                                Mei banfa gewoon door het visco aan elkaar te verbinden doorgelont, en hij ging perfect! Wat een beest zeg! Ik heb wel zelf de lontjes nog een keer ingewikkeld met aluminiumfolie, maar het schietlont heb ik niet aangeraakt.

                                Comment

                                Working...
                                X