Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zo zie je dat merk en reputatie van belang kan zijn.
    Laatst aangepast door dizz0r; 19 November 2017, 16:43.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
      Het toont heel mooi aan hoe wij als "freaks" zitten te zeiken over deze producten, terwijl ze in realiteit zeer goed verkopen.
      En dan hebben wij bij wijze van spreken altijd ongelijk.

      Goed, ik kan het toch niet laten.
      Deze punten zouden voor mij de zaken aanzienlijk verbeteren:

      -20mm sier schrappen
      enkel 20mm voor fluit of salute

      -150 shots max, niet meer

      -veel meer salutes in het geheel
      Ik denk als ze echt allemaal ondermaats hadden gepresteerd ze nog wel verkocht werden, alleen al om de naam funke en de hype er om heen. Dan nog de YouTube mensen die helemaal lyrisch gaan doen en gesponsord worden...

      Comment


        Volgens een maatje v an me was zelfs olen compleet uitverkocht.
        Hij had zelf net de laatste cloud connected nog weten te scoren maar hij ging voor allemaal eigenlijk.
        Was er al om 18:30.

        Comment


          Krijg bijna de neiging om mijn eigen boxen voor de advies prijzen door te verkopen als de vraag zo groot is


          Zouden er ook "illegale handelaren" zijn die de boxen inkopen en proberen door te verkopen als de originele zwaarder boxen?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
            Zouden er ook "illegale handelaren" zijn die de boxen inkopen en proberen door te verkopen als de originele zwaarder boxen?
            Lijkt me wel een zekerheid als je kijkt hoe snel het gaat.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
              Lijkt me wel een zekerheid als je kijkt hoe snel het gaat.
              Mooie trigger die 'uitverkocht' berichten.. Laat je niet gek maken mensen en bel zelf de winkel voordat je gaat..
              ..

              Comment


                Iedereen braaf n brandblusser mee of is die 1kg regel opeens foetsie? Wel fijn voor Zena, zo'n flashsale om gemiste inkomsten ff snel in te halen, ook al hebben ze hier flink minder winstmarge op dan hun zelf geimporteerde spul. Volume does the trick. Slimme handel.

                Comment


                  Paranoid staat niet meer op de website of ik moet er overheen kijken. Daar gaat mijn trip voor vrijdag.

                  Comment


                    Wat dat betreft hebben ze het slim aangepakt om hier op in te spelen.Ben benieuwd of ze nog de 19 shots voor dit jaar binnen krijgen die zijn erg goed.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Voor.b Bekijk bericht
                      Paranoid staat niet meer op de website of ik moet er overheen kijken. Daar gaat mijn trip voor vrijdag.
                      De paranoid was al uitverkocht in Olen en Baarle dus kan zomaar zijn dat die nu ook in Maaseik uitverkocht is.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        Zena heeft de aanbiedingen verlengd tot en met zondag

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Voor.b Bekijk bericht
                          Paranoid staat niet meer op de website of ik moet er overheen kijken. Daar gaat mijn trip voor vrijdag.
                          Stond er vanmorgen vroeg nog op, maar is er nu af idd. Zal dus uitverkocht wezen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht


                            Zouden er ook "illegale handelaren" zijn die de boxen inkopen en proberen door te verkopen als de originele zwaarder boxen?
                            Weet ik wel zeker, daar zit goed geld in. Genoeg mensen die het dubbele van de aanbiedingsprijs betalen.
                            Ze hadden bij deze actie gewoon max 1 per klant per box moeten doen.

                            Comment


                              Ik heb het nagevraagd en ze komen binnen in december met de 2de container van Funke.
                              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                              Wat dat betreft hebben ze het slim aangepakt om hier op in te spelen.Ben benieuwd of ze nog de 19 shots voor dit jaar binnen krijgen die zijn erg goed.
                              wat betreft de voorraad, ga er maar vanuit dat na vandaag alles zo goed als op is. Gister avond was de helft van de container al verkocht...

                              En nee dit zijn geen paniek berichten, mensen werden teleurgesteld aan de kassa in Maaseik... ook waren er mensen in Maaseik die bij Olen of Baarle al mis hadden gegrepen naar hun eigen zeggen.
                              alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                              Comment


                                De aanbieding is verlengd, maar de voorraad zou vandaag mogelijk opraken? Lijkt me wat tegenstrijdig haha...

                                Comment

                                Working...
                                X