Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
    Ik heb net deze cake hier in nederland gekocht bij Pyrostore Holten. Dit schijnt geproduceerd te worden door Funke. De Bastet is een omlabeling van de Carola Blue Z1 als het goed is


    [ATTACH=CONFIG]43158[/ATTACH]
    [ATTACH=CONFIG]43159[/ATTACH]
    Dus een Nederlandse winkelier verkoopt een cake zonder Nederlandse handleiding?
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
      Dus een Nederlandse winkelier verkoopt een cake zonder Nederlandse handleiding?
      Zat ook een Nederlandse handleiding op hoor.

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181228_172716.jpg
Vertoningen:1
Grootte:191,6 KB
ID:	1570553

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
        Mensen ik ben dit op 3 plekken bij een tears tegengekomen ,
        [ATTACH=CONFIG]43174[/ATTACH]

        Dus vooral niet kijken wanneer je er snel vanaf wil zijn , maar anders toch iets lager doorlonten als alleen bovenop!
        Shit das nie best!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
          Mensen ik ben dit op 3 plekken bij een tears tegengekomen ,
          [ATTACH=CONFIG]43174[/ATTACH]

          Dus vooral niet kijken wanneer je er snel vanaf wil zijn , maar anders toch iets lager doorlonten als alleen bovenop!
          Zo hey, moet je maar niet weten.. ben je je geld binnen 20sec kwijt. Had dit toch echt niet van Funke verwacht. Maar was dit niet ook bij dat filmpje van de Mashang? Die ging ook op een gegeven moment als een razende en denk ook dat het hier mee te maken zou kunnen hebben.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
            Zo hey, moet je maar niet weten.. ben je je geld binnen 20sec kwijt. Had dit toch echt niet van Funke verwacht. Maar was dit niet ook bij dat filmpje van de Mashang? Die ging ook op een gegeven moment als een razende en denk ook dat het hier mee te maken zou kunnen hebben.
            Mijn tears net even nagecheckt hier was gelukkig niks mis mee!

            Comment


              Kon er slechts 1 bemachtigen in Kleve per soort.
              Maar alsnog erg blij mee uiteraard.
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG20181228230707.jpg
Vertoningen:1
Grootte:152,7 KB
ID:	1570613
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
                Mensen ik ben dit op 3 plekken bij een tears tegengekomen ,
                [ATTACH=CONFIG]43174[/ATTACH]

                Dus vooral niet kijken wanneer je er snel vanaf wil zijn , maar anders toch iets lager doorlonten als alleen bovenop!
                Zo man dat is niet al te best.
                "Foenkie" kwaliteit is dit... hoofdlont en reservelont overlappen gewoon.
                Zal die Asiatic Cheetah van Luypaers ook maar ff openscheuren.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
                  Zo man dat is niet al te best.
                  "Foenkie" kwaliteit is dit... hoofdlont en reservelont overlappen gewoon.
                  Zal die Asiatic Cheetah van Luypaers ook maar ff openscheuren.
                  Blijft handwerk, het doorkomt werk op de skyline on fire was van dezelfde order. Altijd even controleren dus

                  Comment


                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181229_151729.jpg
Vertoningen:1
Grootte:226,3 KB
ID:	1570754

                    Vandaag in Delmenhorst geweest o.a. bij postenhandel nord, daar lag erg veel funke spul, ook de grote boxen. Maar omdat ik het dak van budget al had bereikt alleen de 16 shots potjes meegenomen voor 7,49 per stuk. Volgend jaar zeker weer naar deze winkel, wat een keus!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Oclee Bekijk bericht
                      [ATTACH=CONFIG]43439[/ATTACH]

                      Vandaag in Delmenhorst geweest o.a. bij postenhandel nord, daar lag erg veel funke spul, ook de grote boxen. Maar omdat ik het dak van budget al had bereikt alleen de 16 shots potjes meegenomen voor 7,49 per stuk. Volgend jaar zeker weer naar deze winkel, wat een keus!
                      dat is een goed prijs

                      Comment


                        Weet niet hoor, maar als er verzamelaars behoefte hebben aan labels van zakken Funke pijlen, pm maar. Zijn niet puntgaaf maar met vouwtjes enzo. Blättertanz doos is (per post dus gevouwen) ook wel mogelijk na de jaarwisseling.

                        Comment


                          Ik ben helemaal weg van de Funke labels. Heb ze daarom even op de gevoelige plaat gezet om er nog langer van te kunnen genieten. Ik dacht post ze ook even hier voor de liefhebbers. Heb ze trouwens ook nog groter hoor mochten jullie interesse hebben.

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Funke-Labels-Klein.jpg
Vertoningen:1
Grootte:207,4 KB
ID:	1570961

                          Comment


                            Mooie plaatjes man!
                            Misschien kunnen we meer van die foto's maken?
                            Hebben we na een tijdje een perfect bureau achtergrond.
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Oclee Bekijk bericht
                              [ATTACH=CONFIG]43439[/ATTACH]

                              Vandaag in Delmenhorst geweest o.a. bij postenhandel nord, daar lag erg veel funke spul, ook de grote boxen. Maar omdat ik het dak van budget al had bereikt alleen de 16 shots potjes meegenomen voor 7,49 per stuk. Volgend jaar zeker weer naar deze winkel, wat een keus!
                              Mooi spul, maar staat hier nu ook een Nederlandse gebruiksaanwijzing op?
                              2024 >> 25

                              Comment


                                Van bovenstaande weet ik het niet. Maar de cakes waarvan ik de labels gepost heb wel.

                                Comment

                                Working...
                                X