Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thanks Gizmo voor de heldere uitleg van de stand van zaken. Jammer, had me erop verheugd. Ben wel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. De effecten vooral en of deze nog steeds zo kwalitatief sterk blijven in vergelijking met de rest van NL consu vuurwerk. Wordt vervolgd dus

    Comment


      Zelf vind ik Funke de absolute top, de prijs is hoog. Maar je dit een keer heb mee gemaakt is het dat kleine stukje extra beleving. Bij mij begint het bij de prachtige labels, de strakken bovenkant van blauw. De kleuren zijn helder en strak met daarbij de spreiding van het effect nog is. Dan komt er nog bij dat het lang blijft hangen ! Benieuwd naar de producten voor nl markt, zeker de pijlen lijken mij Intresant want wat ze uit 20gr pijltjes al kunnen halen !!
      Kruitkoorts !

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
        Funke moet echt stoppen met al die leuke artikelen anders moet ik geld gaan lenen[ATTACH=CONFIG]48808[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]48809[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]48810[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]48811[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]48812[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]48813[/ATTACH]
        Wat een heerlijke labels..
        2024 >> 25

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door De Knalknapen Bekijk bericht
          Zelf vind ik Funke de absolute top, de prijs is hoog. Maar je dit een keer heb mee gemaakt is het dat kleine stukje extra beleving. Bij mij begint het bij de prachtige labels, de strakken bovenkant van blauw. De kleuren zijn helder en strak met daarbij de spreiding van het effect nog is. Dan komt er nog bij dat het lang blijft hangen ! Benieuwd naar de producten voor nl markt, zeker de pijlen lijken mij Intresant want wat ze uit 20gr pijltjes al kunnen halen !!
          Funke lijkt ook de enige met bijna 100% invloed op de fabrieken waar ze gebruik van maken. En zoals je zegt, echt ieder aspect klopt gewoon en is veel tijd in gestopt. Vergeet trouwens ook de burst niet, die is ook echt maximaal! Echt een beleving apart het totaal plaatje.

          Enige inderdaad is dat de prijs in verhouding staat tot dit alles en dat het dan wat meer kost. Dus dat je niet voor een duppie op de eerste rij zit zo gezegd. Maar dat is voor de liefhebber denk ik de moeite zeker waard!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
            Voor zover bekend is er geen enkele andere winkel in NL die het met Duitse Funke-artikelen aandurft. Geen van die artikelen is immers getest en goedgekeurd door het IL&T en het blijft dan maar de vraag wat daar de consequenties van zouden kunnen zijn als deze artikelen op NL-grondgebied worden verkocht en afgestoken. Het wachten is op nieuws van Zena België dat samen met Lesli het merk Funke NL naar de Nederlandse markt gaat brengen. Dat zijn dus niet dezelfde Funke-artikelen die je in Duitsland kunt kopen maar speciaal door Funke voor de Nederlandse markt ontwikkelde artikelen. Wat ook voordelen heeft want er schijnen bijv. ook pijlen te komen en die mogen in NL immers zwaarder zijn dan in Dld. Het kan natuurlijk wel betekenen dat sommige NL-artikelen lijken op Duitse varianten maar dat is op dit moment alleen maar gissen.
            Met nog zo'n 5 weken te gaan tot de verkoopdagen wordt het tijd dat Lesli ons wat meer duidelijkheid gaat verschaffen. In ieder geval bedankt voor de info Gizmo.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              Dit jaar heb ik ook gekozen voor Funke.
              De meeste artikelen die ik heb besteld zijn van Funke.
              Ik verheug me nog het meeste om de "Tears from Heaven" in de hens te steken...
              Zo in mijn sas met sas..

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
                Ik verheug me nog het meeste om de "Tears from Heaven" in de hens te steken...
                Ik zal hem eerst afsteken...
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment





                  Volgens mr Funke gaat ie voor z'n gevoel iets harder dan vorig jaar.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht



                    Volgens mr Funke gaat ie voor z'n gevoel iets harder dan vorig jaar.

                    Ik wacht mooi een jaar tot dat hij getest is voordat ik er weer intrap.

                    Comment


                      Zie nog steeds de kleine ti boeketten. Lijkt ook niet echt harder te gaan, voor dat geld genoeg andere leuke knalcakes

                      Comment


                        Ik zit stiekem te wachten op pijlen met het scala effect, lijkt me echt prachtig in 20gr of meer !
                        Kruitkoorts !

                        Comment


                          Elegant night batch 2019

                          Comment


                            Welke batch is dit? Zie zowel 2017 als 2018 erop staan.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3462F1BA-2B51-41AE-A816-EBCDCA19787D.jpg
Vertoningen:1
Grootte:110,7 KB
ID:	1575098
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                              Welke batch is dit? Zie zowel 2017 als 2018 erop staan.

                              [ATTACH=CONFIG]49055[/ATTACH]
                              Kun je meestal toch wel aan label zien? Batch2017 heeft volgens mij een ander label als batch2018
                              ☞M~PYRO☞

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                                Welke batch is dit? Zie zowel 2017 als 2018 erop staan.

                                [ATTACH=CONFIG]49055[/ATTACH]
                                Batch 2018 , ik weet niet waarvoor die 2017 staat

                                Comment

                                Working...
                                X