Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Zo'n 30mm prof knalblok heeft 10 gram flash per tube. In Duitsland is er net zoals in Nederland maximaal 2 gram perchloraatflaah toegestaan. Dat er wel eens producten zijn met net wat meer betekent niet dat het mag.

    Die In Shock van Vulcan is een F3 product, die overigens geen rest voorraad hoeft te zijn want hij wordt gewoon in Zweden verkocht door Vulcan ( daar heet het bedrijf Linders ). In Duitsland mag er maar tot F2 verkocht worden en in Luxemburg F3. Met bepaalde papieren kan je F3 aanschaffen in Duitsland, maar die markt is nihil.

    Verschil is als je in Nederland in de buurt van de grens komt van wat er maximaal mogelijk is, dat de kans op afkeur groot is. En afkeur hier heeft hele hoge consequenties. Dus in Nederland zit men liever op 70% waarbij in andere landen men op 110 / 120% durft te zitten, aangezien daar geen instantie is die zo strikt controleert en consequent handelt als hier in Nederland.

    Even offtopic.

    Wow, Linders was dus al die tijd Vulcan in Zweden? Heb daar 4 jaarwisselingen doorgemaakt en nooit die link gezien.

    Ondanks dat het vuurwerk daar ontiegelijk duur is, is het wel van betere kwaliteit dat hier in Nederland. 50mm is daar normaal. Paar blokken ook met 65 of 75 mm (weet nu niet of dat nog gangbaar is) Hammargrens (gestopt), Svea, Panda (hanssons) en Linders zijn kwaliteitsmerken.

    Tijden daar meegemaakt waar 200 grams pijlen bij de groenteboer verkocht werden

    Comment


      Over Zena in combinatie met Funke gesproken.

      Ik ben erg benieuwd wat en wanneer Zena dit jaar aan het assortiment gaat toevoegen. In 2018 werd een groot deel van de Funke dozen pas heel kort voor de jaarwisseling geleverd. Zena heeft toen besloten deze dozen te bewaren voor 2019. Daar hebben klanten een groot deel van het jaar van kunnen profiteren (wel heel gespreid en gefaseerd vanuit marketingoogpunt van Zena). Maar er was in ieder geval wel telkens iets.

      Ik vraag me erg af of 2020 een herhaling van 2018 of 2019 gaat worden...

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
        Over Zena in combinatie met Funke gesproken.

        Ik ben erg benieuwd wat en wanneer Zena dit jaar aan het assortiment gaat toevoegen. In 2018 werd een groot deel van de Funke dozen pas heel kort voor de jaarwisseling geleverd. Zena heeft toen besloten deze dozen te bewaren voor 2019. Daar hebben klanten een groot deel van het jaar van kunnen profiteren (wel heel gespreid en gefaseerd vanuit marketingoogpunt van Zena). Maar er was in ieder geval wel telkens iets.

        Ik vraag me erg af of 2020 een herhaling van 2018 of 2019 gaat worden...
        Ook zeer benieuwd, Funke is wat betreft leveringen betreft zeer onbetrouwbaar, dit heeft ook de grote problemen bij o.a vuurwerkduitsland opgeleverd. Ben blij dat ik sowieso al Funke in bestelling heb staan wat al op voorraad ligt. We gaan het meemaken, jaar is nog vroeg.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
          Nou ik heb de eerste 3 jaar aardig wat consumenten Funke cake”s gehaald bij Zena en toen viel dit merk nog niet buiten de verdubbel/halve prijs acties .
          Het begon met de 19shots voor €29,50/€14,75
          Daarna kwamen de 20 shots voor €30,50/€15,25
          [ATTACH=CONFIG]53247[/ATTACH]
          [ATTACH=CONFIG]53248[/ATTACH]

          Afgelopen jaar viel Funke helaas buiten deze acties in BE.
          Hier zal echt geen verlies op gemaakt zijn in die periode dat het goeiekoop was omdat zelfs personeel van de winkels maar 50% hoefde te betalen .
          Hoe het ook zij, duitsland blijft een streepje voorhouden met funke gezien ze het hele assortiment aanbieden waarbij Zena steeds een greep heeft uit het assortiment en maar een paar producten in een dagaanbieding doet.

          Comment


            Gezien het feit dat Mr.Funke Duitser is zal hij altijd eerst zijn eigen land bevoorraden lijkt me alvorens de rest te voorzien van vuurwerk.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
              Gezien het feit dat Mr.Funke Duitser is zal hij altijd eerst zijn eigen land bevoorraden lijkt me alvorens de rest te voorzien van vuurwerk.

              '' die Duitsers toch altijd...''
              我也喜欢年纪较大的烟花

              Comment


                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  Funke Fajerwerki Iskra Line - Wariat (Charge 2019)
                  spinner en salute (met een kleine palm effect)

                  zie ik nou een nederlandse gebruiksaanwijzing op de cake

                  我也喜欢年纪较大的烟花

                  Comment


                    Yup nl gebruiksaanwijzing
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                      Yup nl gebruiksaanwijzing
                      Komt hier ook nog een appart (sub)topic van ?
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                        Funke Fajerwerki Iskra Line - Wariat (Charge 2019)
                        spinner en salute (met een kleine palm effect)

                        zie ik nou een nederlandse gebruiksaanwijzing op de cake
                        Er staat een Nederlandse gebruiksaanwijzing ook op een aantal Funke artikelen die in Duitsland verkocht worden.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          De Argento cakes zijn ook allemaal voorzien van NL gebruiksaanwijzing.
                          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                          Comment


                            Is er geen onderdeel van CE wetgeving dat bepaalt dat de talen van de landen er op moeten staan waarin het product binnen lokale regels toegestaan is? Of waar de importeur actief is misschien? Als er vrijheid van handel binnen de EU moet kunnen zijn, moet een gebruiksaanwijzing wel overal leesbaar zijn natuurlijk.

                            Comment


                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                                Funke Fajerwerki Iskra Line - Wariat (Charge 2019)
                                spinner en salute (met een kleine palm effect)

                                zie ik nou een nederlandse gebruiksaanwijzing op de cake

                                Dat label is lachuh man, heb wat met goud. Kost wel een hoop...echt goud dan.
                                Naja Funke cakes zijn ook goud waard :d
                                75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                                Comment

                                Working...
                                X