Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
    Goed om te weten bonzo. Enig idee hoeveel 1 cake met die lvc actie gaat kosten?
    Ik verwacht 30,- voor de 20sh en 37,50 voor de 25sh. Dat is standaard de 25% 'LVC korting'. Hopeijk worden ze nog wat scherper neergezet als aanieding. Over een paar dagen weten we hoever mijn aanname van de realiteit afwijkt. Als het waar blijkt te zijn valt het mij persoonlijk nog mee. Ja, in 2019 waren we een stuk goedkoper bij Zena, maar als ik nu om me heen kijk zouden het geen absurde prijzen zijn, eerder marktconform.

    Ze worden volgens mij wel zonder kooi uitgeleverd (aan de consument in ieder geval)

    Comment


      Blijft dan balen dat je die lvc korting in Baarle niet krijgt, is Maaseik alweer open?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Blijft dan balen dat je die lvc korting in Baarle niet krijgt, is Maaseik alweer open?
        Nee Maaseik is nog dicht voorlopig. Maasmechelen mag ook pas in december open, dus dan blijft het bij Olen helaas.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Blijft dan balen dat je die lvc korting in Baarle niet krijgt, is Maaseik alweer open?
          Klopt, maar als ze in de aanbieding zijn voor hetzelfde bedrag (of nog iets goedkoper) als met 25% lvc korting bij de megastores, tik je ook in Baarle datzelfde bedrag af (volgende week).

          Comment


            Dan ist wel ff de moeite behalve dat je geen keuze qua cake hebt (wat ik best snap)

            Comment


              Ik vind dit persoonlijk echt kut dat ze weer in zo een assortiment zitten.
              Wil die funkenweide scala een auto vol van kopen maar dat gaat zo niet lukken.
              Want schiet die cake altijd opbouwend van 2 naar 4 naar 6 tegelijk je weet niet wat je ziet dan.
              En anders maar een ritje naar DE

              Comment


                Net het bericht van Zena gezien, had het toch mis. Best aardige deals.

                27,50 voor 20 shots:
                Funkeweide Variations
                Kamuro Variations
                Chrys Rain Variations
                Corolla Variantions
                Polyp Variations
                Doppelschlag

                en 35 euro voor 25 shots:
                Kamuro
                Silberpalmen Bunt
                Multicolor Polypen
                Blue Strobe
                Weissblinker Dahlien
                Blinkweide

                Best ok prijs! En een mooie variatie aan producten, gaan als warme broodjes denk ik.

                Comment


                  @Pyropinoy: de cakes op de foto en die je hierboven omschrijft kloppen niet. In de bunkers van Zena liggen deels andere cakes opgeslagen binnen de setjes van zes. Zie mijn eerdere post daarover.

                  Comment


                    Hmm, thanks voor de rectificatie Bonzo! Dus ze hebben de funkeweide scala wel? Vond al vreemd dat ik hem niet in de afbeelding zag staan.

                    Maar ik neem aan dat de getoonde producten wel beschikbaar zijn?

                    Comment


                      Ik hoop echt dat er nog wat meer cakes verschijnen, want het huidige aanbod bij zena is echt gewoon super triest te noemen. Ik ging altijd graag naar deze winkel, maar de kwaliteit is de laatste jaren echt enorm achteruit gegaan… 90% van het huidige assortiment is gewoon helemaal flut..

                      En ik begrijp echt wel dat het lastig was de laatste jaren, maar als consument biedt belgie weinig voordelen meer ten opzichte van Nederland. Helemaal niet nu er steeds meer winkels zijn hier die funke en andere sublabels verkopen.

                      Die paar 100 shots die ze nu hebben staan zijn aardig, maar ik mis de leuke toppers zoals de snowblind, elegant night etc. Ook helemaal nog geen grote cakes… wat dat betreft bieden sommige nl webshops gewoon betere funke cakes..

                      Nee, Zena begint een beetje dezelfde kant op te gaan als Alpeco…

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                        @Pyropinoy: de cakes op de foto en die je hierboven omschrijft kloppen niet. In de bunkers van Zena liggen deels andere cakes opgeslagen binnen de setjes van zes. Zie mijn eerdere post daarover.
                        Dus de cakes op de set in de foto van zena klopt niet? lekker handig van zena lol

                        Comment


                          Begreep ook zoiets van dat je niet de cake kan kopen die je wil maar gewoon een random cake krijgt?

                          Comment






                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              Bij lokatie Olen kun je wel specifiek aangeven welk cake je wilt, meestal doen ze daar niet moeilijk over. Anders kun je ook naar ze bellen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                                Welke single shot had de beste burst? Mooi trouwens dat je dit soort producten geschoten hebt en met ons deelt.

                                Comment

                                Working...
                                X