Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Had 300 gespaard, maar zit nu ruim op het dubbele....
    Er gaat niets boven....

    Comment


      300-/+ weer 50eu bijgekomen voor katan producten :P

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
        Zo ongeveer 100 euro. Was beetje lijstjes aan het maken, en ging van 50 naar 65 naar 80 naar 100. Grappig om te zien.

        Voornamelijk single-shots trouwens. Heb nog redelijk wat spul van afgelopen jaarwisseling liggen.
        Oeps, nu is het al 150,- geworden
        The 31st of December..

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
          Oeps, nu is het al 150,- geworden
          hehehhe, herkenbaar.

          Comment


            Had 500 in gedachten... Zit helaas nu al over de 1100 Was niet helemaal zo gepland maarja gaat wel een leuke jaarwisseling worden zo.

            Comment


              Ik had al voor 280 euro besteld en daar is nog 500 euro bijgekomen, meer dan genoeg (en eigenlijk wel iets te veel )

              Comment


                In vier jaar tijd nog nooit zolaat besteld. Door minder keuze dus denk dit jaar wat minder dan 250-300 En voor rond de 150 euro maar als ik rondzoek zit ik alweer snel of 170-210

                Comment


                  Ik bestel samen met een vriend, gaat ongeveer 160 euro worden

                  Comment


                    Nog niet besloten...
                    One shot

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                      Heb nu 600 euro ( nog niks besteld) komt nog ongeveer 100 euro bij.
                      al voor 622,30 besteld kom nog 300a 350 euro bij als het goed is. dus ver boven mijn budget ;)

                      Comment


                        Ook hier vies over m'n budget heen gegaan... Begin van het jaar was ik uit gegaan van maximaal 600,-. Zit nu boven de 900,-.

                        Comment


                          Tot nu toe voor ongeveer 200 euro besteld. Met de gedachte dat dit zo maar eens de laatste keer zou kunnen zijn, ga ik me dit jaar niet inhouden.

                          Comment


                            Het wordt elk jaar meer bij mij, met dit jaar een nieuw persoonlijk record van 850 euro Maar nu is het dan ook echt genoeg geweest!!

                            Comment


                              Had geen vast budget, maar heb voor iets meer dan 400 besteld en dat is het wel zo'n beetje. Komt misschien nog wat los spul bij met de verkoopdagen

                              Comment


                                Ik woon vlak bij Zena Brugge en kan dus het ganse jaar door kopen. Elke keer als er promoties zijn haal ik die en als ik er "toevallig" langs moet dan koop ik wat...dit gaat zo het ganse jaar door en dan kom je in december tot de vaststelling dat je al een aardig lijstje hebt...alleen je voelt het niet zo in je budget omdat je het gespreid aankocht...toch een voordeel dat we hier nog het ganse jaar kunnen kopen....

                                Comment

                                Working...
                                X