Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier ook een compromis gesloten met de vrouw. Zij zegt 300 ik 400 dus is het 350 geworden (niet wetende dat er al een bestelling van 50 geplaatst was)
    Nu alleen met de verkoop dagen nog een tasje met fonteinen en ander klein spul voor s'avonds met de kids voor ongeveer 50 euro.

    Comment


      Vorige jaren kocht ik altijd een pakket van zo'n 150,- wat vervolgens zwaar tegenviel, dit jaar is mijn budget flink verhoogd en heb ik het eerste al besteld. Het begin van een vuurwerk verslaving.. Mooi man, lijstjes maken, filmpjes kijken.. Het is niet enkel die tientallen secondes dat het op wordt geknald maar de hele voorbereiding.. Eindelijk eens het beste vuurwerk van de buurt verwacht ik.

      Budget had ik op 300,- maar dat gaat wel 400,- + worden. Kan het missen maar ook prima gebruiken voor andere dingen. Echter heb ik tegen mezelf gezegd vorige jaar dat ik het komende jaar alles er uit wil gaan halen en geen spijt wil gaan krijgen. Het is het waard zullen we maar zeggen..

      Comment


        Zal ergens tussen de €1.000,- en €2.000,- liggen voor dit jaar.

        Comment


          Helaas weer een tegenslag dit jaar.. *** blauwe enveloppen
          tussen de 50 en 100
          1 + 1 = 3

          Comment


            Tot nu toe besteld ongeveer 250 euro. Waarde is echter 2 tot 2.5 keer zoveel. Dus dat is mooi meegenomen.

            Overigens wilde ik dit jaar absoluut helemaal rustigaan doen, dus gewoon zelf 50 inleggen, en zien wat de familie doet. Het kriebelde maar meer en meer en meer, dus iedereen zijn geld samengelegd tot nu toe dus 250.
            Dat is alleen sier, dus voor kleinspul etc. nog zo'n 50 euro.

            Totaal 300 euro budget, maar wil eronder blijven eigenlijk.

            Comment


              500-600 en niet meer ook. Vorig jaar zat ik op het dubbele maar moet toegeven dat het nou niet een betere avond was dan de oudejaarsavonden van daarvoor (toen ik veel minder had besteed). De cakes moesten later op dus schiet je alles snel per meervoud de lucht in. En toen was het voor mij wel duidelijk dat een hoog budget geen extra waarde heeft, vandaar dat ik dit jaar minder besteed.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                500-600 en niet meer ook. Vorig jaar zat ik op het dubbele maar moet toegeven dat het nou niet een betere avond was dan de oudejaarsavonden van daarvoor (toen ik veel minder had besteed). De cakes moesten later op dus schiet je alles snel per meervoud de lucht in. En toen was het voor mij wel duidelijk dat een hoog budget geen extra waarde heeft, vandaar dat ik dit jaar minder besteed.
                Daarom schiet ik alle wat minder bijzondere cakes voor 12 uur op en bewaar alleen de echte juweeltjes voor 00:00 uur. Meestal maar 2 of 3 doorlontboxen.

                Mijn budget dit jaar ligt rond de 250-300.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                  500-600 en niet meer ook. Vorig jaar zat ik op het dubbele maar moet toegeven dat het nou niet een betere avond was dan de oudejaarsavonden van daarvoor (toen ik veel minder had besteed). De cakes moesten later op dus schiet je alles snel per meervoud de lucht in. En toen was het voor mij wel duidelijk dat een hoog budget geen extra waarde heeft, vandaar dat ik dit jaar minder besteed.
                  Ik had hetzelfde gevoel, maar nu zit ik toch weer aan hetzelfde bedrag (850 euro).... Bij mij was het probleem meer dat ik een hele hoop kleinere cakes had. Het was net ff teveel gedoe en ik heb het idee dat je qua uitwerking dan toch beter voor minder cakes met hogere kwaliteit kunt gaan. Dat heb ik nu gelukkig wel gedaan.

                  Wat mij opvalt is dat ik minstens evenveel plezier beleef aan een fontein als aan een cake van 20,-. Maar toch moet er een show voor na 12 uur ingekocht worden, waar uiteindelijk meer dan de helft van het budget aan op gaat :(

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Bekijk bericht
                    Ik had hetzelfde gevoel, maar nu zit ik toch weer aan hetzelfde bedrag (850 euro).... Bij mij was het probleem meer dat ik een hele hoop kleinere cakes had. Het was net ff teveel gedoe en ik heb het idee dat je qua uitwerking dan toch beter voor minder cakes met hogere kwaliteit kunt gaan. Dat heb ik nu gelukkig wel gedaan.

                    Wat mij opvalt is dat ik minstens evenveel plezier beleef aan een fontein als aan een cake van 20,-. Maar toch moet er een show voor na 12 uur ingekocht worden, waar uiteindelijk meer dan de helft van het budget aan op gaat :(
                    Ik heb toch het meeste plezier aan de vooravond, om het half uur even naar buiten en wat cakes afsteken. Dan zullen ze hier wel weer denken: "hij weer" :P Maar dat is juist leuk, iedereen komt naar buiten, even een praatje maken enz. (goed contact emt de buurt).

                    Comment


                      afgelopen jaren heb ik weinig gestookt in de avond omdat ik vanuit mijn werk gelijk naar het noorden van het land ging om daar met familie te zijn. Nu blijf ik in mijn eigen stadje omdat ik een nieuw huisje heb. En ik denk dat ik dit jaar lekker een vuurkorfje voor de deur zet en lekker ga contacten met de buurt. En af en toe wat stoken natuurlijk. Lijkt me echt heerlijk, oude tijden herleven op die manier.
                      greetzz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        tot nu toe voor 125 euro al binnen

                        Comment


                          We zijn met een groep van 11 koppels.we hebben voor ong 3200,-

                          Comment


                            Budget is gewijzigd. 500 euro tijdens kortingsperiode, 500 rond Oud & Nieuw.
                            Website: https://www.rfgfireworks.nl

                            Comment


                              Zoals ieder jaar: €300+-

                              Comment


                                Zo ongeveer 100 euro. Was beetje lijstjes aan het maken, en ging van 50 naar 65 naar 80 naar 100. Grappig om te zien.

                                Voornamelijk single-shots trouwens. Heb nog redelijk wat spul van afgelopen jaarwisseling liggen.
                                The 31st of December..

                                Comment

                                Working...
                                X