Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb dit jaar voor 460,- Euro aan vuurwerk gekocht.
    Heb ook nog wat over van vorig jaar wat een waarde van 30,- Euro heeft, komt op neer nog net geen 500,- Euro aan vuurwerk dit jaar.

    Comment


      Rond de €750,- dit jaar

      Comment


        Had met mijn vrouw 400 euro afgesproken, is eigenlijk al 100 euro meer dan normaal vanwege promotie op het werk. Ben uiteindelijk op 700 euro uitgekomen. Komt in de losse verkoop nog ongeveer 50 euro bij. Lang leve het creatief boekhouden!!!!

        Comment


          1150 is het geworden dit jaar... :P

          Comment


            1450,- was budget is 1400,- geworden

            5 bestellingen bij de Rijswijkse vw hal

            3 van mij.
            2 van mijn kinderen 2x300,-

            Comment


              Zit me net het volgende te bedenkenken: elk jaar neem ik me voor minder of helemaal niets te besteden, toch mislukt me dit elk jaar!!! Lang leve een verslavende en schitterende hobby!!!!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door anco26 Bekijk bericht
                Zit me net het volgende te bedenkenken: elk jaar neem ik me voor minder of helemaal niets te besteden, toch mislukt me dit elk jaar!!! Lang leve een verslavende en schitterende hobby!!!!
                volgend jaar gewoon voor nemen meer te bestellen haal je je doel ieder geval ha ha

                Comment


                  1500 was budget, nu helaas al op de 1700+...

                  Comment


                    Hiero voor 900€ en dan tebedenken dat ik voor max €700 wou uitgeven haha

                    Comment


                      Kom dit jaar toch nog op 75 euro! Heb een paar leuke cakes op de kop getikt! Maandag lekker ophalen!

                      Comment


                        aan je budget houden is toch super moeilijk..maar goed is maar 1 keer per jaar geniet er maar van.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          Ik had niet echt een budget maar wou het wel onder de 250 houden...heb echter al voor 275 besteld en ga ook nog naar Duitsland voor wat potjes voor in de avond...maarja geld moet ergens aan uitgegeven worden

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
                            Ik had niet echt een budget maar wou het wel onder de 250 houden...heb echter al voor 275 besteld en ga ook nog naar Duitsland voor wat potjes voor in de avond...maarja geld moet ergens aan uitgegeven worden
                            Klopt geld moet rollen anders kan je het alsnog inleveren bij de regering achteraf.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Zit voor dit jaar, inmiddels al met al op €1800+

                              Comment


                                400 euro dankzij de nieuwe baan die ik zaterdag heb gekregen.
                                We hebben weer genoten!!!

                                Comment

                                Working...
                                X