Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door osiris Bekijk bericht

    Het moraal van het verhaal:
    hoe hoog je budget ook is, bijna idere freak zal eroverheen gaan.
    Precies dit!

    Ik had mezelf voorgenomen maximaal 300 uit te geven dit jaar maar de eerste bestelling van ongeveer 500 is er al uit en de volgende van ook weer ongeveer 500 gaat ook al snel komen.

    Comment


      #92
      Met de vriendengroep wordt er geld bij elkaar gelegd, ik ben de gelukkige die met dat geld mag winkelen

      Persoonlijk budget ligt op ca. € 350,-
      Totaal budget om te shoppen ligt op ca. € 800/900-,
      No Pyro no Party

      Comment


        #93
        Ik zit nu op 475 euro.

        en dat is meer dan ik van plan was te gaan uitgeven..
        (ooops) # Hobby.
        Fireworks is a lifestyle

        Comment


          #94
          Achja, budgetten zijn er om gebroken te worden toch!

          Hier is t budget zo rond de 400
          31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

          Comment


            #95
            Zit nu op 1500 euro maar dat kan echt niet. Wil het terugbrengen naar 1000 maar zal wel 1200 worden.
            Vuurwerk is een passie!

            Comment


              #96
              Ik kom al jaren uit tussen de 1000 en de 1200. Ik heb alleen nog geen idee wat ik moet kopen dit jaar. Heb alleen de cruel traction besteld tot nu toe...... Heel frustrerend.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                Ik kom al jaren uit tussen de 1000 en de 1200. Ik heb alleen nog geen idee wat ik moet kopen dit jaar. Heb alleen de cruel traction besteld tot nu toe...... Heel frustrerend.
                hmmzz, dan moet je wat meer tijd hier doorbrengen;-) Er is genoeg moois te koop namelijk.
                greetz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #98
                  Mijn budget is jaarlijks rond de 350 euro... Soms iets meer soms iets minder en afhankelijk van wat de lokale dealers in hun assortiment hebben, ik plaats meestal bij zo'n 4 a 5 verschillende dealers een bestelling.

                  Comment


                    #99
                    Budget ligt al een aantal jaar op 250 euro, maar kom meestal uit op maximaal 300 euro. Zoals het lijstje nu is, zal ik rond de 280 euro uitkomen. Vind het nog netjes: budgetten zijn er om gebroken te worden, maar ook weer niet teveel :P

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                      hmmzz, dan moet je wat meer tijd hier doorbrengen;-) Er is genoeg moois te koop namelijk.
                      greetz
                      Helemaal mee eens. Ik heb alleen veel twijfels dit jaar. Weer een immortal gold?? Weer veel pronk??? Is altijd erg mooi hoor daar niet van maar wordt wel weer eens tijd voor wat anders. Weet alleen nog niet wat. Maar ach is een luxe probleem

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                        Het is nog moeilijk te bepalen maar denk tussen 450a650 heb nu 250 euro gespaard

                        Heb nu 600 euro ( nog niks besteld) komt nog ongeveer 100 euro bij.

                        Comment


                          > dan 100 EU

                          Comment


                            Zelfde als pyrocrewgrunn

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
                              Zelfde als pyrocrewgrunn
                              Is toch ook reeël als je iets meer voor 100 EU legaal gaat doen? Als we het over illegaal hebben is het ietsje meer..

                              Comment


                                Als ik me een beetje gedraag de komende tijd qua uitgaven mag ik 350-400 uitgeven van mezelf.
                                Dat is de helft minder dan vorig jaar, wordt dus nog puzzelen.

                                Comment

                                Working...
                                X