Zwolle - 12-08-2011 - Kermisvuurwerk

FireDragon

VWC lid
Zwolle - Van 12 tot en met 21 augustus 2011 vindt de jaarlijkse Zomerkermis plaats. Vanaf het Gote Kerkplein tot aan het Rodetorenplein staan ongevbeer 50 attracties opgesteld. De Chaos zal op het Rodetorenplein voor het eerst in Zwolle te zien zijn. Van een aantal zijn videobeelden te bewonderen.
Vrijdagmiddag 12 augustus wordt de kermis door wethouder R. de Heer geopend. Die avond vindt er om 22.15 uur een spetterend vuurwerk plaats dat vanaf de kermis goed te zien zal zijn. Zondag 14 augustus zal de zomerkermis gevuld zijn met levende standbeelden. Dat is een nieuw aspect van de kermis. Maandag 15 augustuis is de traditionele eurodag (uitgezonderd de Maxximum Booster), en de dag erna de gehandicaptendag en de start van het pony rijden. Woensdag 17 augustuis is het Familiedag. Kindercircus Pavarini zal dan bij de kermis haar kunsten vertonen. Vrijdag 19 augustuis is het jaarlijkse en goed bezochte Stratenfestival, met vanaf 17.00 uur de braderie en vanaf 19.00 uur diverse optredens. Zondag 21 augustus wordt de zomerkermis afgesloten met weer een eurodag.

DE Kermis zal worden ontstoken aan de overkant van de mediamarkt, op het stuk braakliggend terrein waar vroeger huizen van de katerdijk stonden. Langs de pannekoekendijk.

Groet,

ik denk dat ik ff ga kijken, als het goed is word het geschoten op het terrein dat tegen het wehkamp gebouw aan ligt. Dan zou je daar mooi kunnen staan. Is het denk ik ook iets rustiger.

greetzzz

Plaats: Zwolle
Provincie: Overijssel
Wie: Wagenvoort
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Tijd: 22.15
Waarom: Kermis
Extra Info:
Programma kermis .

met dank aan Heartworm

Plaats: Zwolle
Provincie: Overijssel
Wie: Wagenvoort
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Tijd: 22.15
Waarom: Kermis
Extra Info:
Programma kermis .

met dank aan Heartworm

Willemsplein is aan de katerdijk/pannenkoekendijk wat al vermeld was.

Laatst bewerkt:
Ben net even bij locatie geweest, ziet ert klein uit, maargoed vuurwerk is vuurwerk. Dus ik ben er bij. Denk dat ik bij wehkamp sta. Greetz

niet veel gemist, was vrij vlot voorbij, Altijd leuk om vuurwerk te zien, maar niet om ver voor te rijden. Vandaar dat ik deze kon zien;-)

greetzzz

Hehe, dat klopt, alleen mijn punt was dat je voor deze shows geen uur moet rijden
Dus en show van tien minuten is voor kermis vuurwerk idd normaal. Ik zeg dus ook niet dat het een bagger show was. Greetz

Back
Bovenaan