Zwaar vuurwerk aangetroffen in auto Heerhugowaard

ylke

VWC lid
HEERHUGOWAARD De politie heeft bij een controle van een een auto op de Titanialaan in Heerhugowaard zes nitraatbommen aangetroffen.

De politie was getipt dat er in de auto illegaal vuurwerk zou liggen. Het gaat om uiterst gevaarlijk en in Nederland verboden zwaar vuurwerk. De politie heeft proces-verbaal opgemaakt tegen een 18-jarige man uit Hoogwoud.

Heerhugowaard heeft de laatste weken veel overlast van zwaar vuurwerk. Onlangs werd er nog vuurwerk naar een blinde vrouw en haar geleidehond gegooid. De hond is mogelijk niet geschikt meer voor zijn taak.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/68825/Zwaar+vuurwerk+aangetroffen+in+auto+Heerhugowaard

Wat ZES Levengevaarlijke nitraatbommen gevonden? Moet niet gekker worden in Nederland, nitraten hebben al een kracht van een handgranaat he! :angry:

Weer lekker overdreven allemaal!

Nou, we mogen de mensen die dit gevonden hebben wel in het zonnetje zetten.6nitraatBOMMEN!!!
'om het sarcasme een beetje op te voeren:wink:'

Tegenwoordig wordt alles dat knalt zonder een staart een nitraat bom genoemd, het kunnen nu net zo goed een paar cobra zessen zijn. Maar als dat niet zo is bijv, thumpingthunders dan vind ik dit wel overdreven.

Trouwens dat van die blinde geleiden hond vind ik wel erg. Zo'n hond is voor duizenden euros opgeleid komen er een paar van die josti's dat met 1 klap verpesten.

sorry hoor maar wat heeft die hond met dit bericht te maken? Dit zetten ze er alleen maar bij om de burger nog banger te maken voor de oh zo gevaarlijke nitraatjes, in de hoop dat ze mekaar nog meer gaan verlinken.

Bah!

En ps. nitraatjes, hahah, koop een pakkie single shots en je hebt hetzelfde, enige verschil is dat die nog een liftcharge hebben.

:bye:

Godzijdank, ik kan weer rustig slapen!
Stel je voor dat een of andere gek zo'n levensgevaarlijke bom afsteekt en heel de straat is weg!
Blij dat ze weg zijn.

Godzijdank, ik kan weer rustig slapen!
Stel je voor dat een of andere gek zo'n levensgevaarlijke bom afsteekt en heel de straat is weg!
Blij dat ze weg zijn.

De hele straat is binnenkort toch wel weg. Aangezien je tegels kan gebruiken om ruiten in de gooien met oud en nieuw, is besloten dat alle stoeptegels in Nederland weggehaald worden en er asfalt voor in de plaats komt. Slim he?

:p

Dit land is helemaal de weg kwijt,alle normen en waarden die we eens hanteerden zijn helemaal weg.Iemand met 6 nitraten word behandeld als de grootste crimineel en dat word breed uitgemeten in de media,terwijl we godverdommme een club als martijn laten toestaan om te blijven bestaan,mijn persoonlijke mening is dat die gasten allemaal een strop om de nek mogen maargoed dat is erg off-topic.Wat een schijtland is dit toch soms.Sta gewoon 2 gram flash toe in Nederlands knal vuurwerk en je bent 90% van het probleem kwijt,ik weet dat dit een utopie is mar het is wel een mogelijke oplossing.

Het zou logischer zijn als het cobra6 is geweest want die zitten per 3 verpakt dus 2x3 is 6 !!

En nitraten ga je er echt niet 6 los meenemen!

Wat nou levensgevaarlijk? Ik zat donderdag te kijken naar het programma Politie te paard en daar trainen ze M.E paarden.. En wat gooien ze daar? Precies, illegale levensgevaarlijke nitraatbommen. Zie hier: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1116860-blaffende-honden-bijten-wel (ong bij 23 min 10)

Er ontploft ook een nitraat bij een voet van een paard.. Als ik sommige media berichten moet geloven had dat paard nu geen voet meer...

Laatst bewerkt:
jij hebt helemaal gelijk man wat een hypocrieten dan, eigenlijk zou dit naar de media moeten ofzo want dit is ''zwaar illegaal nitraatmegabommen''die ze gebruiken.

Back
Bovenaan