Zwaar letsel door vuurwerk

BODEGRAVEN - Een ongeveer 20-jarige jongeman uit Bodegraven heeft donderdagavond rond tien uur zwaar letsel aan zijn hand opgelopen.
Dit gebeurde nadat hij op een bovenverdieping van een woning aan De Werf in Bodegraven vermoedelijk vuurwerk had aangestoken.

Volgens een brandweerwoordvoerder rende de man nadat hij gewond was geraakt, naar beneden, sprong daar in de sloot en begon om hulp te roepen.

Toen de brandweer met duikteams uit Reeuwijk en Bodegraven arriveerde was de man al onder behandeling van ambulancepersoneel. Daarna is hij naar een ziekenhuis in Utrecht gebracht.

Ernstig bericht dit.
Zo vroeg in het seizoen.
Elk ongeluk is er een teveel.
Hoe kunnen dit soort dingen toch gebeuren.
Wat is er fout gegaan vraag je je af?

Een nieuw bericht waaruit blijkt dat de jongen zijn hand is kwijtgeraakt.

Jongen raakt hand kwijt na rommelen met vuurwerk

23-11-07 13:43

BODEGRAVEN - Een 18-jarige jongen uit Bodegraven is donderdagavond zwaargewond geraakt doordat hij met vuurwerk had gerommeld. Hij raakte zijn hand kwijt nadat het vuurwerk plotseling was afgegaan.

Het ongeluk gebeurde in een woning aan de Werf in Bodegraven. De jongen is de woning uitgerend en is in de dichtstbijzijnde sloot gesprongen. De politie heeft de jongen uit de sloot gehaald en het ambulancepersoneel heeft bij aankomst de zorg overgenomen. Het slachtoffer is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

De technische recherche heeft onderzoek gedaan

http://leiden.westonline.nl/nieuwsitem/12803

Een nieuw bericht waaruit blijkt dat de jongen zijn hand is kwijtgeraakt.

Jongen raakt hand kwijt na rommelen met vuurwerk

23-11-07 13:43

BODEGRAVEN - Een 18-jarige jongen uit Bodegraven is donderdagavond zwaargewond geraakt doordat hij met vuurwerk had gerommeld. Hij raakte zijn hand kwijt nadat het vuurwerk plotseling was afgegaan.

Het ongeluk gebeurde in een woning aan de Werf in Bodegraven. De jongen is de woning uitgerend en is in de dichtstbijzijnde sloot gesprongen. De politie heeft de jongen uit de sloot gehaald en het ambulancepersoneel heeft bij aankomst de zorg overgenomen. Het slachtoffer is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

De technische recherche heeft onderzoek gedaan

http://leiden.westonline.nl/nieuwsitem/12803

Schijnt ook nog zeer ernstige verwondingen te hebben in het gezicht !!
Deze jongen is voor het leven getekend.
Hoe kan dit toch gebeuren vraag ik mij toch af.
Ga toch niet rommelen en zelf experimenteren met VW....diep triest!!!

Ga toch niet rommelen en zelf experimenteren met VW....diep triest!!!

De enige reden die ik je wat dat betreft kan geven: Mensen zijn niet tevreden met de absurde knallers die al op de markt zijn, het kan tenslotte altijd harder denken ze.

Overigens spreek ik deze uitspraak niet uit over dit persoon, geen idee wat er precies aan de hand is geweest. Dus ik ga simpelweg niet oordelen.

Back
Bovenaan