Zwaar gewonde door foutje met vuurwerk in auto

TBM09

VWC lid
Een 24-jarige Dordtenaar is zwaargewond geraakt door ontploffend vuurwerk in zijn auto. Hij had het vuurwerk uit zijn auto willen gooien, maar dat ging mis en het explodeerde al in de wagen. De man liep ernstig beenletsel en brandwonden op.

De forse knal op de Noordendijk leidde in de nacht van donderdag op vrijdag tot meerdere meldingen bij de politie. De bestuurder lag op straat en was niet aanspreekbaar. De auto was in brand gevlogen.
Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht, waar hij vrijdagochtend aan de politie vertelde hoe de vork in de steel zat. De politie gaat uit van een ongeval. De brandweer had het vuur snel onder controle.

Bron: http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/nationaal/zwaargewonde-in-auto-door-foutje-met-vuurwerk/ar-AAiWzJU?li=BBoPMmi&ocid=mailsignout

sukkel eigenschuld dikke bult. Totaal geen medelijden mee. God straft direct zeggen ze dan haha xD

Kei hard.
Oké het is super stom.. en nog wel stommer dan dat.
Maar iedereen maakt eens een verkeerde keuze en deze pakte wel heel slecht uit voor de jonge man!

Zijn auto is total loss, waarschijnlijk nog wegsleep kosten betalen, misschien wel een nieuw stukje asfalt.
De brandweer/politie/ ambu kosten kan meneer zelf betalen denk ik. Niet verzekerd/ vervolg kosten ook voor eigen rekening tot zo ver inderdaad- eigen schuld dikke bult
Maar met vette pech loopt hij de rest van zijn leven met zware littekens en dat gun ik toch niemand.
En die media aandacht is ook niet echt fijn er nog bovenop.

Heeeeeeeeeeeeel stom, wel sneu.
Met een beetje pech doet de politie nog huiszoeking ook :frusty:

tv rijnmond maakt het nog spannender dan dat het al is...

"Volgens RTV Rijnmond werd de man door de explosie uit zijn auto geslingerd."

sukkel eigenschuld dikke bult. Totaal geen medelijden mee. God straft direct zeggen ze dan haha xD

Doe ff normaal man, dit gun je toch niemand? Alsof er mensen bestaan die geen verkeerde beslissingen in hun leven maken.

Natuurlijk is het zijn eigen schuld en is het dom om zoiets te doen. maar jouw opmerking is wel bijzonder harteloos.

Waarom vuurwerk uit een auto gooien? Dan zit er toch echt wel een steekje los hoor.

Dit soort figuren verpesten het voor de normale vuurwerkliefhebbers. Je kan er nu op wachten dat partijen als Groenlinks er op in haken met; zie je wel hoe gevaarlijk vuurwerk is.

Onwetende mensen (ouderen) geloven dan ook daadwerkelijk dat dit consumentenvuurwerk is.

Kei hard.
Oké het is super stom.. en nog wel stommer dan dat.
Maar iedereen maakt eens een verkeerde keuze en deze pakte wel heel slecht uit voor de jonge man!

Zijn auto is total loss, waarschijnlijk nog wegsleep kosten betalen, misschien wel een nieuw stukje asfalt.
De brandweer/politie/ ambu kosten kan meneer zelf betalen denk ik. Niet verzekerd/ vervolg kosten ook voor eigen rekening tot zo ver inderdaad- eigen schuld dikke bult
Maar met vette pech loopt hij de rest van zijn leven met zware littekens en dat gun ik toch niemand.
En die media aandacht is ook niet echt fijn er nog bovenop.

Heeeeeeeeeeeeel stom, wel sneu.
Met een beetje pech doet de politie nog huiszoeking ook :frusty:

tja en als nog sorry kan er nog geen medelijden mee hebben zowat voor 95 procent niet. Dan ben ik maar harteloos. Heb denk ik te veel mee gemaakt om met zulke idioten nog medelijden te hebben. Voor het zelfde geld smeet hij het uit het raam. En reed er een kind van noem maar op 5 jaar langs die voor het leven verminkt was. Met liptekens etc. Omdat hij in een achterlijke nog lager dan lager niveau dan ik maar kan bedenken. Erop kwam iets zwaars uit zijn auto te gooien. Ja sorry maar dan ben ik blij dat hij zelf heel zwaar gewond is in plaats van een ander. En hoop ik dat hij een goede levens les heeft geleerd.

Back
Bovenaan