Zuidlaren: 15-10-2011

stefantvs

VWC lid
Plaats:Zuidlaren
Provincie: Drenthe
Datum:15-10-2011
Waar: een weiland, gelegen aan de Osbroeken
Tijd:19.30 uur en 20.30 uur
Wie: Cafferata GmbH
Wat: professioneel en consumentenvuurwerk

Is wegens zuidlaarder feestweek altijd wel de moeite om heen te gaan. Schieten tot 4 inch meen ik :).

Ook nog wel groter (vorige jaren tenminste). Hoe gaan ze eigenlijk een show schieten als ze geen vergunning meer hebben?
Vergunning geeft 5" aan.

Zover ik weet worden alleen hun vergunningen voor opslag ed in beslag genomen en niet schiet papieren.

Het was echt een behoorlijk beroerde show.
Ik snap dat je consupotjes mee laat blaffen voor 't beeld, maar doe dit gewoon niet op de afstand voor 5", want dat doet de Showtime potten geen recht.
Producten waren wel goed, maar da's bij Cafferata nooit een probleem.
Kies bij zo'n show gewoon lekker voor alleen consu + mines/candles. Veel indrukwekkender. Er kwamen ook echt minder mensen kijken dan 2 jaar geleden terwijl het perfect weer was.
Cafferata zette een dijk van een show neer in Den Bosch, maar dit was ronduit teleurstellend eigenlijk. (Aleen 't goudbeeldje was leuk)

Wel heel leuk was het om kennis te maken met Rob achter vuurwerkbieb.nl
Altijd leuk om nieuwe gezichten te zien achter forumnamen.

Ik vond het ook leuk om jou eens ontmoet te hebben Jos.

De show vond ik teleurstellend om eerlijk te zijn, maar hier hadden we het al over gehad. Ze hadden er beter 2 shows van kunnen maken. Eerst een consumentenshow dichterbij het publiek geplaatst, daarna een pro-show verder van het publiek af. Het consumenten vuurwerk viel nu echt helemaal weg. Zonde!!!

Mijn vriendin en ik hebben deze show allebei gefilmd. Ik had namelijk 2 cams en de beste van de 2 zal ik houden om voortaan shows etc. mee te filmen :) De beelden zullen zsm online verschijnen

Oja Jos, bedankt nog voor het terugvinden van mijn lensklepje :wink:

Zo zie je maar dat meningen verschillen want ik vond het wel een gelaagd showtje. Alleen de finale vond ik erg slecht.

Ik weet niet waar jullie stonden ? Maar was weer absurd druk hoor (ik stond haast helemaal achteraan). Dus was zeker niet rustiger als voorgaande jaren.

Back
Bovenaan