Zoom foto magazine

Goedendag,

Ik heb zojuist het nieuwe nummer van zoom binnen gekregen, een blad over fotografie. Hier staat voor beginners zowieso een hoop informatie in, in deze editie gaat het ook over het fotograferen van vuurwerk. Dit wou ik jullie niet onthouden.

Zoom winter editie:

http://zoom.nl/current-issue.html

Er staat zelfs als tip bij dat alle shows e.d te vinden zijn om vuurwerkcrew!

Als iemand nog wat wil weten kan ik het opzoeken of de informatie/tips uit het nummer globaal in dit topic zetten

:)

en een foto van t kadertje over vuurwerkcrew

wrgwi1.jpg

ook een "lezersfoto" van vinnievuurwerk is verwerkt in het artikel

Nu ik nog eens kijk, kan die mischien verplaats worden naar filmen en fotograferen. Daar staat die beter op ze plaats denk ik!

Leuk dit topic, ik kreeg dit gister ook door via een ander forum
http://www.nikon-club-nederland.nl/forum/

Toen kwam dit magazine ook naar voren als tip.
Ik zelf heb een aantal van mijn vuurwerk foto`s daar geplaats om zo aan weer informatie te komen, en ook advies natuurlijk.
zie dit topic: http://www.nikon-club-nederland.nl/forum/viewtopic.php?f=34&t=28969

Hopelijk hebben jullie ook wat aan de tips en informatie wat er daar wordt gegegevn door hun !
Ik ga lekker aan de slag met de nieuwe informatie die ik van hun heb gekregen :-)

Gr stefan
En iedereen veel sucses met fotograferen de aankomende donkere avonden !

Ik sta voor de 2e keer in het ZOOM magazine.
De eerste keer was met een foto die ik had gemaakt in Valencia.
Maar 3 weken terug kreeg ik een mailtje van zoom of ze mijn geplaatste vuurwerk foto's die op zoom stonden mochten plaatsen in hun blad.
uiteraard had ik daar geen problemen mee. hun hadden zelf 10 foto's uitgekozen waarvan ze graag het orgineel wilde hebben.
(hun keuze zou niet mijn keuze geweest zijn)
vandaag kreeg ik het zoom magazine door mijn brievenbus.
(ik ben al lid sinds 2007) Dus gelijk gezocht of mijn foto's erin stonden ja hoor , 2 foto's.
De eerste foto's die je van mij tegen komt is van het kermis vuurwerk in Wassenaar en mijn 2e foto in een foto van het vuurwerk van Emmerich.

voor de liefhebber staat hier mijn albums van Zoom

nog een paar foto's van het zoom magazine

GroteFoto-HLMAXUXE.jpg

GroteFoto-ZURHMQ68.jpg

GroteFoto-6PWVKQ4M.jpg

GroteFoto-LUPHWJPO.jpg

Ik sta voor de 2e keer in het ZOOM magazine.
De eerste keer was met een foto die ik had gemaakt in Valencia.
Maar 3 weken terug kreeg ik een mailtje van zoom of ze mijn geplaatste vuurwerk foto's die op zoom stonden mochten plaatsen in hun blad.
uiteraard had ik daar geen problemen mee. hun hadden zelf 10 foto's uitgekozen waarvan ze graag het orgineel wilde hebben.
(hun keuze zou niet mijn keuze geweest zijn)
vandaag kreeg ik het zoom magazine door mijn brievenbus.
(ik ben al lid sinds 2007) Dus gelijk gezocht of mijn foto's erin stonden ja hoor , 2 foto's.
De eerste foto's die je van mij tegen komt is van het kermis vuurwerk in Wassenaar en mijn 2e foto in een foto van het vuurwerk van Emmerich.

voor de liefhebber staat hier mijn albums van Zoom

nog een paar foto's van het zoom magazine

image

image

image

image

Erg gaaf Vinnie! Ben ook al jaren lid van ZOOM. Zag je foto's er in staan en herkende meteen dat ze van iemand van ons forum waren. Van jou dus :) Wees er maar trots op, het is gaaf om je foto's terug te zien in een (foto)magazine :wink:

wat leuk man je fotos in een blad! Ook leuk dat ze een pagina grote foto hebben genomen van een vuurwerk in Oostende! Welk vuurwerk was dat Vincent?

Ik heb dit magazine ook gekocht.
Moet wel zeggen, dat ik het vuurwerk stuk erg interesant vind.
Ook van andere artikelen zijn erg interesant, ik leer er wel van.

Zal t.z.t. wel het artikel scannen.
Maar ja, ik moet wel zeggen, dat je er beter 1 magazine kan kopen, als foto maken je hobby is.:wink:

Heb vandaag ook dit nummer van Zoom gekocht, ook ik leer veel van het stuk over vuurwerk en zoals boven mij al vermeld, ook de andere dingen zijn heel handig en leerzaam voor de (beginnende) fotograaf. :wink:

Back
Bovenaan