Zomeractie TP-Vuurwerkshop Kelpen-Oler

moontan

VWC lid
Verzameling800.jpg

TP-Vuurwerkshop houdt een Zomer stunt-actie 2009 Sky Line producten.
De actie loopt t.m 31 oktober.
Bestellen via email, direct betalen en afhalen tijdens de verkoopdagen.

voor meer info:
http://www.tp-vuurwerkshop.nl/vuurwerk.php?action=menu&menu=40

TP-Vuurwerkshop Kelpen-Oler
TP-Vuurwerkshop (Tankstation Carwash Peeters)
Hunselerdijk 5
6037 NK Kelpen-Oler

- Telefoon: 0475-451584
- Telefax: 0475-453154
- E-mail: [email protected]
- Internet: www.tp-vuurwerkshop.nl

het is jammer dat ik geen fan ben van skyline anders had ik het wel geweten wel een leuke actie met goede kortingen in iedergeval .hoop zoiets ook nog van een andre importeur te zien

Mooie actie dit hoor, ben benieuwd of het aan zal slaan, maar voor de fans en mensen die er vaker kopen, is dit zeker interessant. :D

@ischa; deze actie komt vanuit de winkelier zelf, niet de importeur, maar het is inderdaad leuk als meerdere winkeliers zulke acties zouden maken. :p

Zo dan! Hoe kom je erbij om nu al met kortingsacties te komen terwijl het nog geen eens donker word sávonds! Super hoor dat de winkels nu al zoveel aan het vuurwerk denken.

Mooie actie dit hoor, ben benieuwd of het aan zal slaan, maar voor de fans en mensen die er vaker kopen, is dit zeker interessant. :D

@ischa; deze actie komt vanuit de winkelier zelf, niet de importeur, maar het is inderdaad leuk als meerdere winkeliers zulke acties zouden maken. :p

oke wist ik niet man maar bedankt voor de info in iedergeval

Nog even een update van deze thread, wellicht dat nog niet iedereen dit bericht heeft gelezen.
De actie van voorverkoop loopt t/m 31 oktober
Flinke korting op Sky Line van Beko
Vooruit betalen, afhalen tijdens de verkoopdagen

Back
Bovenaan