Zomer begonnen, eerste vuurwerkvangst

Ik snap het artikel niet helemaal, er staat dat er in een vuurwerkbunker tegen de regels in dat er 200 kilo vuurwerk was opgeslagen. Daar zijn de bunkers toch voor ?
Of moet het zijn dat er 200 kilo teveel was opgeslagen of lag er vuurwerk opgeslagen in die bunker en hadden zij geen vergunning om het daar het gehele jaar op te slaan.
Ik vind dat de politie Haaglanden wel wat precies mag zijn wat betreft de uitleg :sad:

Misschien waren de vergunningen en/of sprinklerinstallatie niet in orde.
Maar om speculaties te voorkomen hadden ze de reden best in het artikel kunnen zetten.

Ik snap het artikel niet helemaal, er staat dat er in een vuurwerkbunker tegen de regels in dat er 200 kilo vuurwerk was opgeslagen. Daar zijn de bunkers toch voor ?
Of moet het zijn dat er 200 kilo teveel was opgeslagen of lag er vuurwerk opgeslagen in die bunker en hadden zij geen vergunning om het daar het gehele jaar op te slaan.
Ik vind dat de politie Haaglanden wel wat precies mag zijn wat betreft de uitleg :sad:

er zijn veel gemeenten waar vergunning word gegeven voor de opslag van vuurwerk alleen in december kan ook door de verzekering zijn daarnaast is het verboden om andere stoffen dan vuurwerk in de bunker te bewaren als deze in gebruik is als vuurwerkbunker.

Back
Bovenaan