Zombie Zone [Uitloop 2018]

Voor zover ik weet hebben beide een reservelont. Zitten alleen onder de vastgelijmde doos verstopt.

Mmm, dan heb ik afgelopen O&N behoorlijk zitten slapen, maar het is mij niet opgevallen...
Bestel 1 van de 2 sowieso weer en dan zal ik eens beter kijken.

Topcakes i.i.g.:thumbup:

Zit er naast het langzamere schiettempo nog meer verschil tussen deze cake en de Daisy Beam? Bijvoorbeeld kleinere boeketten e.d.? Ik kan deze cake nu namelijk voor een hele leuke prijs krijgen en twijfel om er een klein finale projectje mee te maken! :D

Zit er naast het langzamere schiettempo nog meer verschil tussen deze cake en de Daisy Beam? Bijvoorbeeld kleinere boeketten e.d.? Ik kan deze cake nu namelijk voor een hele leuke prijs krijgen en twijfel om er een klein finale projectje mee te maken! :D

Ze zijn identiek. Als je een tempoverschil hebt gezien dan was het door een andere batch of jaartal gok ik.

Volgens mij zit er weinig verschil in hoor, meeste films die geplaatst worden zijn alleen in meervoud.

Ik had deze weer in tweevoud in mijn show en het was weer feest! Deze cake is echt mijn favoriet en het is erg jammer dat hij van de markt verdwijnt. Het gaat me niks verbazen als hij weer in de top 10 van cake van het jaar komt. De cake presteert op alle vlakken goed!

Deze cakes voor een zachte prijs op de kop kunnen tikken. Daarom ook 7 stuks in de collectie. Zes zijn er de show in gegaan en eentje om los te schieten.

Blijft een heerlijke cake!

Mijn filmpje van de enkele cake.

Topcake! Erg jammer dat ie uit het assortiment is gehaald. Die fluit is een schitterende toevoeging. Juist omdat de bombette door die fluit een stukje afdwaalt, maakt dat de cake erg intrigerend. Je blijft kijken waar het volgende schot weer heen draait :) Toppertje!

Back
Bovenaan