Zoetermeer 29-10-2010

Bakkie Koffie Torrr??

Ben nog niet echt wakker, ipv de reply toets druk ik op de thnx button :)

Ik heb die dag iig een late dienst, dus ik hou het nog even open of ik daar een paar uur verlof voor op neem. Ik bewaar mijn uren liever voor de grote demo's van De rijswijkse vuurwerkhal en Van Herwijeden Zoetermeer. Mochten die voor mij gunstig vallen qua werk dan kan ik voor deze show wel uurtjes nemen :cool:

Ik heb vandaag contact gehad met Wagenvoort en de show wordt gewoon op 30 oktober om 22.00 geschoten :)

weet iemand toevallig ook wat er geschoten word?
mijn onderzoek hiernaar heeft niks opgeleverd:p

sorry als ik het fout hebt; maar denk dat het gewoon cunsu vuurwerk is. Dit is namelijk altijd zo geweet zover ik weet. Gr stefan

Gebeld met de organisatie Dames en heren wegens een fout is het vuurwerk niet de 29ste maar volgens wagenvoort dus 30 Oktober aanstaande.

Gebeld met de organisatie Dames en heren wegens een fout is het vuurwerk niet de 29ste maar volgens wagenvoort dus 30 Oktober aanstaande.

Thnx Rickster, dan weet ik in ieder geval dat ik ook goed zat met deze datum :cool:. Ik ben er dan zeker bij nadat ik even op de kermis heb rond gehangen :p

is dat een fout geweest bij wagenvoort of een fout bij de organisatie van ztm kermis want op diej kermis hangen allemaal affiches van vrijdag 29 oktober dus ik weet het verder ook nie

dr komt toch geen hond op die kermis, en het vuurwerk word meestal ook voor 3 kippen en 2 konijnen geschoten anyway thuis wedstrijdje dus aanwezig :)

torrr ga jij nog zaterdag?

Back
Bovenaan