Zoetermeer 21-06-2008

21 Juni 2008 Vuurwerk te Zoetermeer
Slot feest Zoetermeer 1000 jaar

plaats : Zoetermeer
Provincie : Zuid Holland
wie : Xena vuurwerk
wat : Consumenten Vuurwerk
waar : Dobbeplas
tijd : omstreeks 21.00 uur
webinfo : www.zoetermeer1000.nl

Zoetermeer1000 wordt in juni 2008 afgesloten met een spetterende finale met optredens van diverse topacts en ’n knallend vuurwerk tot besluit!

Bron: Vinnie, www.freakpyromaniacs.com

Laatst bewerkt:
Ik ga hier heen als het te doen is met openbaar vervoer maar snap het niet want dobbeplas ligt tussen Zoetermeer en Nootdorp en in Zoetermeer zelf heb je nog een plas: De grote Dobbe.
Dus ik weet nu niet waar en hoe ik er precies heen moet ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen :bye:

hoi stefan
dobbeplas ligt gewoon in het stadshart gewoon in de stad bus
was waar ik je bij station had gebracht in de buurt
dus ik denk dat ik wel gewoon kom

Gert van Roekel vertelde me dat hier Consumenten Vuurwerk wordt geschoten. :bye:

Ik ben hier ook aanwezig samen met Sander-93 derrest weet het nog niet.

Laatst bewerkt:
“Van meet af aan is onze insteek met de viering van 1000 jaar Zoetermeer geweest: een feest voor iedereen” aldus Stichtingsvoorzitter Jan Slagter, tevens bekend van Omroep Max en de Stichting Max Maakt Mogelijk. “Je kunt natuurlijk ook een half uur of drie kwartier 1 grote naam neerzetten. Maar wij brengen liever een wat gevarieerder programma, zodat iedereen wel iets van zijn of haar gading kan komen bekijken en beluisteren. Die variatie hebben wij het hele afgelopen jaar laten zien en die willen we er op deze slotdag dan ook graag inhouden! Dus….’n Leuk optreden voor de wat ouderen onder ons, ’n gezellige feestband, ’n bekende meidengroep voor de kids, uiteraard iets van eigen, Zoetermeerse bodem én als afsluiter Kraak & Smaak”.
Bewust is gekozen voor het laten eindigen van het podiumprogramma om 19.00 uur. “Ja, zelfs met de voetballiefhebbers houden wij rekening” lacht Jan Slagter. “Ook zij hoeven niets te missen. Van ons programma niet én de kwart finale op televisie niet!”.

Maar….geen spetterend Slotfeest zonder vuurwerk uiteraard!
Dus wordt iedereen eind van de avond weer terug verwacht op de Markt. Om te genieten van een spectaculair vuurwerk dat om 23.00 uur wordt afgestoken vanaf het Dobbe eiland. Een vuurwerk dat wordt aangeboden door de Stichting Zoetermeer1000 in samenwerking met de Vereniging Promotie Stadshart Zoetermeer en Outdoor Store van Herwijnen. Een vuurwerk, waarmee een feestelijk jaar tegen het bijna Midzomernachtelijk uur wordt afgesloten. “Iedereen is van harte welkom, zaterdag 21 juni op de Markt! En de toegang is uiteraard gratis!” besluit Jan Slagter.

Dus het is pas om 23,00 uur want anders is het inderdaad te licht en dan is voetbal ook net afgelopen

Bron: http://www.zoetermeer1000.nl/node/68

Back
Bovenaan