dieter VWC lid 15 feb 2012 #1 Datum: 17 december 2012. Plaats: Zoetermeer. Provincie: Zuid Holland. Tijd: Rond 20:00 uur. Wie: Pyro Design & Events / Azuma. Wat: Consumentenvuurwerk. Waar: Staaleiland aan de Dobbe. Waarom: Demo Herweijnen Outdoor Store.
Datum: 17 december 2012. Plaats: Zoetermeer. Provincie: Zuid Holland. Tijd: Rond 20:00 uur. Wie: Pyro Design & Events / Azuma. Wat: Consumentenvuurwerk. Waar: Staaleiland aan de Dobbe. Waarom: Demo Herweijnen Outdoor Store.
J Jupilerfreak Banned 15 feb 2012 #2 Deze wordt genoteerd. Hopelijk zie ik tegen die tijd weer wat bekenden om gezellig mee te babbelen!
Torrr VWC lid 16 feb 2012 #4 Jupilerfreak zei: Deze wordt genoteerd. Hopelijk zie ik tegen die tijd weer wat bekenden om gezellig mee te babbelen! Klik om te vergroten... Natuurlijk zien wij elkaar bij deze demo, see ya there !
Jupilerfreak zei: Deze wordt genoteerd. Hopelijk zie ik tegen die tijd weer wat bekenden om gezellig mee te babbelen! Klik om te vergroten... Natuurlijk zien wij elkaar bij deze demo, see ya there !