Zoetermeer 17-05-2008

Ik ga hier zo goed als zeker heen ik weet nog niet wat er geschoten wordt misschien dat ik Jaco uurwerk binnekort even mail of bel.
Jullie horen het nog wel van me als ik gebeld/gemaild heb.

Ik heb een mailtje gestuurd en vandaag nog meteen antwoord gekregen van Jaco Vuurwerk.
Er wordt zoals ik al dacht consumenten vuurwerk geschoten geschoten.

Morgen ga ik er dus heen misschien dat Ryan ook komt (thundering_in_tha_sky) maar dat is nog niet zeker als hij kom en eventueel met meer zal wel met zijn pa zijn neem ik ufo-ballon mee en dan ga ik en Ryan die wel afsteken denk ik :p
Maar zag dat het nog wel hard gaat waaien en het kan regenen dus ligt aan het weer of ik er een meeneemt.

Ook ik ben vandaag in Zoetermeer wezen kijken.
Ik heb me geen moment verveeld , vond het een leuk showtje.
de finale blokjes vond ik geweldig, alleen jammer dat maurice zo laat was met het aansteken van de achterblijvers :bigsmile: !!
Hier onder een aantal van mijn geschoten foto's

Opbouw
Zoetermeer17-5-2008.JPG

Zoetermeer17-5-2008_1_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_01_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_2_.JPG

De show
Zoetermeer17-5-2008_3_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_4_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_5_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_6_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_7_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_8_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_9_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_10_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_11_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_12_.JPG

Zoetermeer17-5-2008_13_.JPG

Rond 15.00 uur vanmiddag kwamen we in Zoetermeer aan op locatie met nogal slecht weer want het regende behoorlijk. We hebben alles hoog en droog in de vrachtwagen kunnen doorlonten en gaandeweg was het buiten droog geworden wat uiteindelijk gelukkig ook zo is gebleven! :bye:

Na alles opgebouwd en doorgelopen te hebben was het rond 22:20 uur de hoogste tijd om de boel aan te steken. Er waren 3 man voor het schieten van de show en ik stond op het veld een paar meter naar achteren met de camera, dus er zijn weer opnames van hoe het er nou uit ziet op de schietlocatie... :bonk: Ook uiteraard weer een korte impressie van het prepareren e.d!

Check de film HIER (321MB)

Haha Arjan, zoals je ziet heb je fans die tot midden in de nacht wachten om je film te kunnen bekijken.
Het wachten wordt beloond. Beelden zijn super weer.
Prima kwaliteit, overduidelijk en leuk om vanaf de schietlocatie gefilmd te zien.

Zeker weer een goede show van Jaco. Leuk begin met knalblokjes, vervolgens een serie blokjes met leuke uitwerkingen, waarvan 2 blokjes mij opvallen:
Mijn favoriete cake Mega Steps van Proline en de cake die jullie ook in Delft schoten. Prachtige willows met Time Rain. Als ik me niet vergis zou dat wel eens de Sputnik van Herlat kunnen zijn.
Tweede deel van de show vind ik het mooist met veel goud erbij.
En de finale met die 12 blokjes is gruwelijk.

Bedankt voor het delen
Ik kan weer gaan slapen. :p:p

Was een hele goede show voor consument vond ik, ik wou ook nog even komen op de schietlocatie ik dacht al dat ik jullie zag maar heb daar lekker op het bankje gezeten en tussendoor wat te eten gehaald :p
Ik was er denk ik ongeveer om 7 uur met een vriend (geen vuurwerkfreak) maar die vond de show helemaal geweldig hahaha bij die finale zei die telkens wow! mooi man! whaha en hij wil mee met meer shows.
Ik heb voor het allereerst vuurwerk gefotografeerd en vind het toch wel goed gelukt.
Alleen de finale heb ik een soort close up whaha ik stond er veel te dichtbij voor.
Ik stond daar in het midden zeg maar precies voor het water achter dat bosje dus ik stond wel lekker dichtbij.
De crackling van de finale kwam dan ook soms een meter voor ons zo ver kwam het :devil:
Mooie foto's trouwens Vincent ik ga dalijk ook even de film kijken van Arjan.

Foto's volgen zo snel mogelijk.

Ik was trouwens die jongen met lichtgroene nikejas en was met een andere jongen met een bomberjack aan.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn foto's even verkleind en daarna ingepakt en naar Michael (Pyromaniac) gestuurd, hij heeft gelijk de logo en me nickname in de foto's gezet en ze staan nu in de fotoalbum.

SDC10552_copy.jpg

SDC10574_copy.jpg

SDC10576_copy.jpg

SDC10579_copy.jpg

SDC10592.jpg

Van Pyro-rola en Vincent heb ik wat tips gehad wat ik zeker meeneem voor de volgende keren.
Ik ga proberen de instellingen goed te krijgen want ze zeggen allebij ze zijn te licht en de sluitertijd korter te doen met consumenten vuurwerk.
Ik stond eigenlijk ook veel te dichtbij voor foto's maar ik vind ze toch goed gelukt.
Dit was de eerste keer dat ik foto's maakte met vuurwerk en dat ik een statief gebruikte.

Klik HIER voor de fotoalbum

Back
Bovenaan