Zoetermeer 16-05-2009

Straks zijn we weer druk met het opbouwen vanaf +- 17:00 uur..
Dit is altijd wel een leuk showtje, op de lijst komt ook weer de AVP cake Zena, The real Crackling Chrysantium voor en uiteraard gecombineerd met de Thunderking knalcakes om het weer af te sluiten. Nu eens hopen dat het droog blijft, aangezien we gisteravond ook alweer in de stromende regen stonden...

Nog mensen die gaan filmen? Ik kom er dit keer niet echt aan toe... ;)

Ik zal er zeker bij zijn! ... Ik heb alleen zoon K digi cameraatje, dus dat schiet niet echt op, maar ga mijn best doen, nog meer mensen die gaan? ... Zie jullie daar! GR

Is de schietplek bij de kermis?, dus bij van der hagen straat? ... want mijn navigatie kan eiland van tuylpark niet vinden. GR

Ik ben ook aanwezig:), Ja je moet bij van der hagenstraat zijn, kan ook als je vanaf de snelweg kont gewoon naar silverdome rijden want die valt nogal op:P;)

Ik ben er ook Sander, zie je vanavond.
Thrillseeker, kom maar ff hallo zegge als je me ziet hehe. Je ken me herkennen aan trainingspak, bordeaux rode jack en zwarte trainingsbroek, sta met meer freaks eentje met statief en spiegelreflex, vorige keer was het niet zo druk dus denk dat, dat wel mot lukken?

Ik ben er dus ook, sta waarschijnlijk naast stefan, maar ik heb donkere jas en een driekwartsbroek aan dus valt wel op haha, misschien tot straks;)

Was weer een leuk showtje, ben hier met Vinnie heen geweest en kwam Sander weer tegen.
Er zat een lekkere tempo in de show, mooie potjes gezien, kortom gewoon een leuk showtje :p

Vanavond een leuk showtje gezien , dat geheel draadloos werd geschoten via de explod. vuurwerk stond opgesteld op 4 posities.
3 lokaties op het schietveld en een rij langs het water voor de fontynen en branders, vuurwerk begon iets van 10 minuten later dan gepland. maar wat hadden we een mazzel met het weer. om half 10 werd het droog. en na de show (rond half 11) ging het weer regenen.
Het was een leuk opgezette show. leuke variaties van fluit/knal/knetter/ en sier cakes. Veiligheids afstand was 30 meter.

film volgt.

Zo, ook net weer thuis en natuurlijk ging het tijdens het afbreken weer regenen en zelfs onweren pfft..

Was weer een ellende met de regen, maar vanmiddag gelukkig alles al meteen afgedekt vanuit de wagen zodat het minder nat zou zijn.. verder was het goed te doen zo dacht ik.. Had nog contact met het KNMI een uur voor de show en die melden tot groot geluk dat het even droog zou worden rond 22:00 uur..

@Vinnie, bedankt voor de snelle service.. Ramon en Johan stonden aan de kant van het pubiek en ik op het veld.. pal eronder heb je toch weer een ander beeld ervan.. maar nu kan ik het ook vanaf die kant zien ;)

Op naar de (prof)show van donderdag 21 mei a.s. in Ede bij Fortissimo ;)

Back
Bovenaan