Zoetermeer 12 december 2011

Goede demo! Sommige producten erg goed, andere vielen weer tegen, vooral de pyroshopper lijn vond ik niet goed!

Maar dynasty maakte dat weer ruimschoots goed!

Het was koud, waaierig, maar zeker geslaagd!

Dynasty vergeleken bij hun eigen potten knalde er bovenuit ! :)
Echt een super demo , alleen persoonlijk vind ik muziek en vuurwerk niet samen gaan dat vond ik zo jammer.
Al die knalpotten op het einde waren perfect ! Lekker veel knallen en door de omringende flatten hoorde je de knallen lekker galmen !

20111212_Vuurwerk-Richard_Drukker_001-DSC_7269.jpg

20111212_Vuurwerk-Richard_Drukker_001-DSC_7417.jpg

20111212_Vuurwerk-Richard_Drukker_001-DSC_7514.jpg

20111212_Vuurwerk-Richard_Drukker_002-DSC_7390.jpg

steef richard prachtige fotos man was echt weer top as usual:p
dieter was machtig mooi weer die finale en uiteraard niet te vergeten de mensen van el pueblo en fpm makelaars ook ontzettend bedankt

Alleen Pigi gezien. De rest niet gezien. Zelfs een lange kale kon ik niet ontdekken tussen de menigte daar.

Dieter en Poziloc: de demo was héél strak georganiseerd. Wellicht de best georganiseerde demo tot dusver die ik gezien heb. Producten in correcte volgorde, demo loopt synchroom met de omroeper van producten, producten gingen voor 95% op hetzelfde moment af, tempo zat er super goed in.

De demo vond ik erg logisch opgebouwd. Er is goed gebruik gemaakt van de grote en kleine effecten, thema's sloten goed aan en de finale was echt bizar.

Heren, mijn complimenten!

En ook de complimenten aan de bezoekers dit keer, die dit jaar geen vuurwerk afstaken in de buurt van de demo. Geheel onverwachts een leuke avond gehad!

:D

Back
Bovenaan