Zoetermeer 12 december 2011

Ik denk dat ik hier morgen ook bij aanwezig zal zijn. Kan iemand mij vertellen waar het vuurwerk wordt geschoten (welke kant van de Dobbeplas) en waar je kan parkeren? Het zou me erg helpen in ieder geval.

Het wijst zich eigenlijk vanzelf, zo groot is die Dobbeplas nou ook weer niet :p Van alle kanten is het goed te zien. Vanaf het Marseillepad heb je goed zicht, maar net zo goed vanaf de Markt. Parkeren kun je (gratis) in de garage aan de Duitslandlaan, bij het theater/bioscoop. Drie minuten lopen en je bent er.

Jah jah het is weer zover !
Nog een paar uurtjes en dan knalle maar ! heb er zin in. Tot vanavond allemaal :-)

Het wijst zich eigenlijk vanzelf, zo groot is die Dobbeplas nou ook weer niet :p Van alle kanten is het goed te zien. Vanaf het Marseillepad heb je goed zicht, maar net zo goed vanaf de Markt. Parkeren kun je (gratis) in de garage aan de Duitslandlaan, bij het theater/bioscoop. Drie minuten lopen en je bent er.

Voor de duidelijkheid, want ik raakte zelf ook een beetje in de war: het is dus bij de Grote Dobbe in Zoetermeer. Niet bij de Dobbeplas (die ligt tussen Pijnacker en Nootdorp in). Ik ga vanavond ook zeker even kijken; ben erg benieuwd na alle enthousiaste verhalen!

Film Camera - check
Foto Camera - check
Statief 1 - check
Statief 2 - check
Accu 1 en 2 - check
Geheugenkaart 1 ,2 en 3 check

je kan er beter half 8 zijn dan 8 uur... nogal druk daar :)

Ik zeg: :p

occupy020_gr.jpg

Zoww ook weer thuis !

Was weer een lekkere demo + finale !
Stond wel erg veel wind, wat de effecten soms niet echt ten goede kwamen.

Filmpje komt z.s.m

Gr stefan

Was lekker kruitsnuiven zo :D. Mooie producten, superfinale! Benieuwd naar het beeldmateriaal dat ongetwijfeld door verschillende forumleden geschoten is!

Back
Bovenaan