Zoelen 12-12-2011

stefantvs

VWC lid
Datum: 12-12-2011
Provincie: Gelderland
Plaats: Zoelen
Tijd: tussen 19.00 uur en 22.00 uur
Wie: Wagenvoort
Waar: Burensedijk
Waarom: demo consumentenvuurwerk
Winkel: Onbekend

Betreft een demovuurwerk van Damen vuurwerk.
Collectie GVB en Marijn.
Finale aan het eind flowerbeds en bommen tot 8 inch.
Ik schiet hem zelf.:)

Geweldig al die winkeliers demos met prof finale, nu ook weer 8 inch ! Thanks voor je post Harrieboem

de laatste 5 jaar ook aanwezig vaak met de camera in de hand, zal dit jaar ook weer het geval zijn. is toch zonde om die prachtige 8inchers niet op tape te hebben ;)

Ik geef hem geen ongelijk, kijk maar eens naar wat er in de omgeving allemaal wel niet zit aan gbv dealers. Meteren, geldemalsen, beuchigem, leerdam, houten, tiel enz.
Je moet je eigen toch zien te onderscheiden ten opzichte van de overige dealers in de buurt.
Ik persoonlijk vind het niet erg, des te meer keuze voor mij hier in de buurt, gbv, weco, diamond, witte tenten, wolf, hardix, zena, broekhof, 2fireworks, lesli en nu ook nog cafferata. Ik zit wel goed hier!

Ik geef hem geen ongelijk, kijk maar eens naar wat er in de omgeving allemaal wel niet zit aan gbv dealers. Meteren, geldemalsen, beuchigem, leerdam, houten, tiel enz.
Je moet je eigen toch zien te onderscheiden ten opzichte van de overige dealers in de buurt.
Ik persoonlijk vind het niet erg, des te meer keuze voor mij hier in de buurt, gbv, weco, diamond, witte tenten, wolf, hardix, zena, broekhof, 2fireworks, lesli en nu ook nog cafferata. Ik zit wel goed hier!

idem, maar toch ga ik ivm de korting naar Harten 4.
Je vergeet Peters in Ingen nog.
Die verkoopt ook Pro-Line/GBV.
En Isandra in IJzendoorn.
Die verkoopt ook o.a. Pro-Line.

Scan uit de stad Tiel van 07-12-2011.

IMG_0001-1.jpg

Ik ben er bij vanavond :) Lekker nog even kruitsnuiven, voordat de andere demo's deze week afgelast worden vanwege het weer...
Hopen dat we weer wat moois te zien krijgen, met veel nieuwe producten!

Bij deze het filmpje van de finale!:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi spul weer gezien van cafferatta en Witte tente, Was ook lekker dicht bij het publiek. Heerlijk weer ff kruidsnuiven!!!:droolthum Maar wat er aan het einde afging bij de finale geen idee, miss carbid ofzo, schokken wel ff!!:bonk:

Back
Bovenaan