Zo steek je geen vuurwerk af. LET OP, KAN SCHOKKEND ZIJN!

Een paar jaar terug had ik van die timefuse supervlinders. Enkelen gingen niet af. Het lontje was gedoofd. Ik heb ze vervolgens niet meer aangeraakt en met de bezem aan de kant geveegd en opgeruimd zonder ze aan te raken.

Het is zo gevaarlijk om geweigerd vuurwerk weer aan te raken. Beter wat euros kwijt aan vuurwerk wat niet afgaat dan voor de rest van je leven vingers kwijt.

Kan er geen medelijden mee hebben.
Eigen schuld dikke buld, jammer dat het alleen zijn hand is en niet zijn arm.
Wie niet luisteren wil moet maar voelen.

Giron

Giron

Met overdrijven kan je ook te ver gaan Stef.... het is al sneu genoeg voor deze jonge knaap die voor z'n leven getekent is met een hand minder... :wink:

het is wel zijn eigen schuld dat het zelf maak is maar genoeg die de gevaren te weinig ervan inschatten met dit als resultaat.

Giron

Koud hart ? :shocked::sad:
Ik zou het verschrikkelijk vinden als het bij mij of een bekende zou gebeuren en het laatst wat ik zou zeggen is nu wat jij hier neerzet.
Een beetje meedeleven mag ook wel die gozer heeft de schrik van zijn leven , je kan het zien als een les voor hem maar deze is echt wel te streng !! Ze steken het tenminste niet af in bebouwd gebied en houden het gevaar alleen bij zichzelf. Je kunt je beter richten op de stoere bontkraag youtube ventjes die alles slopen.

dat je er geen medelijden mee hebt, vind ik nog prima. Maar om nou te wensen dat het erger was afgelopen gaat wel wat te ver.

Dit filmpie staat nou ook op youtube, van een stel duitsers die die geplaats hebben met de beschrijving dat het door een poolse knaller komt.
En ik zag daarbij nog een nieuw filmpje van 3 dagen oud. ook vuurwerk wat in de hand knalt. maar deze komt er met geluk vanaf geloof ik als wat ik kon zien ervan. Dit gebeurde volgens mij in mexico. Zoals je ziet steekt de man de knaller aan met een brandend stuk papier/krant. http://youtu.be/VZIsevLqJGE
Kan schokkend zijn, wat ik niet het geval vond.

EDIT: Brazillie volgens patroontje

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan