Zit jij als ouder in de rats over je kinderen (10, 11 jaar) en dat zware vuurwerk?

Jorn89

VWC lid
Zit jij als ouder in de rats over je kinderen (10, 11 jaar) en dat zware vuurwerk? Wil je je angsten delen? Laat van je horen via [email protected].

Betreft een Facebook oproep van het AD.

Het is nog geen nieuws artikel maar dit gaat het wel worden komende dagen.

Ik heb zelf geen kinderen maar wellicht een aantal leden hier wel.

Slimme zet, je hoort toch alleen verhalen van ouders die zeuren dat het gevaarlijk is. Ouders die het niet uit maalt hoor je niet. :bonk:

Ik denk dat we het AD ook wel op de shitlist kunnen zetten, die fuckers komen ook alleen maar met negatieve berichten.

Hoe dat het nou dat iets wat zo mooi en zo magisch is (vuurwerk) zoveel negatieve aandacht krijgt van klootzakken zoals hen? :frusty:

Sensatiezoekers. Als er niets ergs gebeurt in Nederland dan maar sensatie verzinnen. Belachelijk.

Ik maak me geen zorgen. Mijn zoon is 11 jaar en dochter 14 jaar. Zijn opgegroeid met vuurwerk en weten hoe ze ermee om moeten gaan. Ze gaan naar buiten met een vuurwerkbril en oordopjes. Zonder dit mogen ze niet naar buiten

Ik maak me geen zorgen.

Ik maak me geen zorgen. Mijn zoon is 11 jaar en dochter 14 jaar. Zijn opgegroeid met vuurwerk en weten hoe ze ermee om moeten gaan. Ze gaan naar buiten met een vuurwerkbril en oordopjes. Zonder dit mogen ze niet naar buiten

Ik maak me geen zorgen.

Vuurwerkbril is erg verstandig, maar waarom oordopjes? Knallen horen toch juist bij vuurwerk?

Ik maak me geen zorgen.

Ben het helemaal met je eens gewoon opvoeden en verantwoordelijkheid geven en bij brengen..
Die van mij is 8 en begrijpt de do`s and dont`s.. ik houd hem uiteraard wel in de gaten en ben erbij als hij afsteekt..

Gewoon ook zelf het goede voorbeeld geven iedereen die bij ons naar buiten loopt krijgt van mij de mogelijkheid voor èèn vuurwerkbril..

Ik zit in de rats.
Dat me kleine man van een maand oud waarschijnlijk nooit met een bril op met pappa rotjes aan het stoken zal gaan.
En hij het dus moet doen van de verhalen van vroeger

Vuurwerkbril is erg verstandig, maar waarom oordopjes? Knallen horen toch juist bij vuurwerk?

Om dezelfde reden als de vuurwerkbril. Er hoeft, uit ervaring, maar een dronken --- met een zware knaller langs te lopen. Ik ga niet meer naar buiten zonder mijn oordoppen op zak. Pech kun je altijd hebben dus ik kan me voorstellen dat je je kinderen daar zoveel mogelijk tegen wilt beschermen.
Maar ik gok dat er in het AD helaas weer een flink zuur stukje aan zit te komen.

Back
Bovenaan