'Zingende christenen verstoren broedvogels'

Denk dat wel paar jaartjes ouwer bent dan jou en andere dingen ?
Jij plaats het en nu doe je net of mij schuld is maar jonge is goed.

Gedraag me als volwassen persoon ;) iets wat somige mensen nog wat van kunnen leren :)

Jojo

Zo veroorzaken die milieu lui ook overlast, wat te denken van al die bevers die uitgezet zijn? Ondertussen wordt alles gesloopt. En de geiten wollen sokken? Daar hoor je niks meer van..

Altijd wat hier in Nederland..

Denk dat wel paar jaartjes ouwer bent dan jou en andere dingen ?
Jij plaats het en nu doe je net of mij schuld is maar jonge is goed.

Gedraag me als volwassen persoon ;) iets wat somige mensen nog wat van kunnen leren :)

Jojo

Is heel niet de bedoeling om het jou schuld te laten lijken. Sorry daarvoor. En je bent maar 4 jaar ouder dan ik ben. Dus dat valt wel mee denk ik zo ;)

Ik wil niet veel zeggen maar dat "ene" geloof heeft vroeger veel mensen over de klink gejaagd...

Vroeger ja. Maar hoe vaak hoor je tegenwoordig niet dat er weer zoveel Christenen zijn vermoord door extremistische islamieten? En dat doen de Christenen tegenwoordig niet meer. Ik wil vroeger niet goed praten, want toen deden wij het net zo.

@ de knaller Ben je wel eens op dat kleine politie bureautje op opwekking geweest ? Als je ziet wat daar allemaal ligt;)? Mijn laser is toen ook ingenomen en heb ik nooit meer terug gezien:(... Maar gebeuren inderdaad nooit hele erge dingen op diefstal na...

Hebben we nog niet genoeg vogels dan?
Ik word iederen morgen wakker geschreeuwd door die ***beesten:bonk:

@ de knaller Ben je wel eens op dat kleine politie bureautje op opwekking geweest ? Als je ziet wat daar allemaal ligt;)? Mijn laser is toen ook ingenomen en heb ik nooit meer terug gezien:(... Maar gebeuren inderdaad nooit hele erge dingen op diefstal na...

Daarom. Als je gaat vergelijken naar andere festivals...

Aan de andere kant zijn het wel diezelfde christenen, die eerder ook al vuurwerkshows wouden verbieden omdat deze op stille zaterdag zouden zijn. AL bij al worden Nederlanders steeds minder verdraagzaam naar elkaar toe. Iedereen wil lekker zijn eigen ding doen, en als een ander dat in zijn/haar ogen verpest moet dat maar verboden worden.
Hoezo egoistisch???

Back
Bovenaan