Zierikzee 23-08-2025 NIEUWE LOCATIE

Dank voor het delen van de beelden. Lekker showtje hoor. Je kan maar op een plek tegelijk zijn. Maar zou ik NL zijn had ik nu spijt hebben niet te zijn gaan kijken.

Een erg gave show was dit zeker! De locatie was in principe goed, je kon mooi dichtbij komen en er recht voor gaan staan. Helaas is dit blijkbaar slecht gecommuniceerd, want in vergelijking met vorig jaar stond er nu slechts een handjevol mensen te kijken. Het meeste publiek stond nog te feesten in de haven. Blijkbaar was er bezwaar tegen de oorspronkelijke locatie gemaakt door een aanliggende bewoner (waarom diegene zo'n probleem maakt van 10min vuurwerk terwijl hij de hele avond takkeherrie heeft van de kermis is mij een raadsel). Hoe dan ook, het weer was perfect, al het goud viel prachtig. En het was leuk om je te ontmoeten @Vuurwerkkoning!

Wat ook leuk blijft bij consumentenshows is het spotten van bekende en/of nieuwe producten. Zo heb ik hier volgens mij wat Riakeo gezien (geen idee welke echter), de Decibel van Wolff, wat toppers van Broekhoff (sydney sunrise, tailgate fan, cairo, ICB) en volgens mij de nieuwe Tsubaki van FWS (7:25). Erg goede cake met een beste burst!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan