pyro-freak
VWC lid
Ik heb het vorig jaar gehad, vreselijk! Op zondag de 29ste uiteten gegaan en daar iets verkeerd gegeten. 'S nachts wakker geworden en zo ziek als een hond. Ik werk in een vuurwerkwinkel die ik dus moest laten zitten. Daarnaast ging alle gezelligheid aan mij voorbij en het 'oud en nieuw gevoel' was ook ver weg. Bestelling opgehaald maar direct de berging ingegooid en mijn nest in gegaan en helaas was het de 31ste niet over. Overdag even geprobeerd maar ook geen succes en bed weer in gegaan. 'S avonds wel geprobeerd en wonderbaarlijk alles er doorheen kunnen jagen maar was zo uitgeput vanwege harde werken daarvoor en weinig eten dat het lichtje snel uitging.
Mijn enige 'voordeel' was dat ik zo ziek was dat het mij eerlijk gezegd gestolen kon worden, zo beroerd was ik. Ik hoop dat dit ik en alle andere freaks dit nooit (meer) mee hoeven te maken!
Mijn enige 'voordeel' was dat ik zo ziek was dat het mij eerlijk gezegd gestolen kon worden, zo beroerd was ik. Ik hoop dat dit ik en alle andere freaks dit nooit (meer) mee hoeven te maken!