Ziek zijn met oud en nieuw

Op dit moment heb ik dus een fikse griep te pakken, al sinbds kerst, maar de laatste 72 uur is het helemaal erg aan het worden!

Ibuprofen helpt bijna niet. Ik ga maar eens op tijd naar bed!

Koste wat het kost, fikse pijn in me lcihaam ofniet, ik sta buiten om 9:55 morgen!

voel mij nu ook weer beter ben niet in de schijt etc dus lekker knallen met die handel kwam gisteravond mijn moeders vriend er aan met nog 3 sloffen rotjes.. Ja deze was ik vergeten aan je tegeven had ook al 1 slof met nog 2 sloffen in garage dus weet niet hoe ik er door kom!

Helaas, het is mij dus overkomen ziek te worden met oud en nieuw. De gehele dag heb ik erg veel pijn gehad in 1 van mijn achillespezen, wellicht dat deze overbelast of ontstoken is. Daarnaast heb ik griep gekregen op oudjaarsdag, in de avond heb ik zelfs 2 uur in mijn bed gelegen om bij te komen. 12 uur naar buiten was erg pijnlijk en om kwart voor 1 was ik het eigenlijk al zat.

Ook hier halvewege de dag beroerder en beroerder. De avond een beetje hangen op de bank. Maar heb me op kunnen beuren voor me zoontje. Die had zich er ook zo op verheugd. Dus toch ff aan t stoken geweest en 00:00 uur naar buiten. Maar was blij in bed te liggen. Volgende keer beter hoop ik.

dat zou balen zijn maar ik denk ook al ben ik ziek pak ik me goed in
en ik hou me buiten de ollie bollen lucht .
en ik als ik ernstig ziek zou zijn mijn gezondheid wel op nr 1 sta
en al het vuurwerk wat ik gekocht zou hebben
in de schuur zetten

Back
Bovenaan