Ziek zijn met oud en nieuw

Denk dat dit gewoon in Junktalks kan, of zelfs in de kroeg.
Maar wat ik dan zou doen? Ziek zijn voel je meestal wel aankomen dus ik zou goed eten en goed slapen. Als ik dan nog niet fit was gewoon stoken als je afleiding hebt is het te doen.

Ben zelf ook ziek.
Parasetemollen nemen 4-6 per dag is toegestaan, iig voor mij en veel slapen.
maar ook naar buiten gaan.

Gezond eten en leven, dan word je niet ziek. Maar als ik ziek zou zijn, zou ik vrijwel niet overdag gaan lopen knallen enzo. Ik zou enkel om 00u. even, dik aangekleed, maar buiten gaan om 't sierspul te stoken. Je moet wel doodziek wezen, kun je dat niet doen. Wel kans dat het je weinig interesseert omdat je je zo volslagen beroerd voelt...alles minder dan dat hoef je niet 'ziek' te noemen :)

Al zou ik moeten kotsen of wat dan ook. Ik ga de straat op! Die 1x per jaar... jammer dan. Ben trouwens toch nooit ziek dus dat komt goed uit:p

Fruit eten helpt je immuunsysteem. En even dampen met Vicks wil de luchtwegen vrij helpen maken. Daarnaast de nodige pijnstiller slikken en veel slapen wil nog wel eens helpen.

ben 1 keer heel ziek geweest paar dagen voor oud en nieuw en helaas ook op de dag zelf, maar met een flinke dosis pijnstillers heb ik die dag gewoon gebikkeld en de rest van me vakantie maar uitgeziekt.

There is no thing in the world thats prevents me from celebrating the new year.

die ene dag in het jaar ga ik helemaal los, ten koste van alles

Ach vorige week was ik ziek toen maakte ik me me al zorgen voor deze week, maar alles is met een paar dagen zo weer weg meestal. Alleen nog een beetje hoesten enzo..
Verder rusten en beetje gezond eten nog een paar dagen.

Snel beter worden alleen het vervelende is al die knallen krijg je koppijn van als je ziek bent :O dus het is het meer irritant dan leuk maar savonds ga ik met wat dikke kleren aan stoken :)

hat 2 jaar geleden voor de dag heel veel hoofdpijn en had het heel heet (mmmm waar kan dat door zijn)
maar na een nacht goed geslapen kon ik lekker de dag door

nu begind het zelfde omdat ik nu het zelfde heb dus maar goed dadelijk naar bed

Ik zou zeker de nacht van de 29e en de 30e goed gaan slapen. Vroeg je bed in, paracetemol innemen en denk aan vuurwerk!

Voor de mensen die niet ziek willen worden voor die dag, is goede nachtrust ook aan te raden! Ik zelf ga dan ook eerder me bed in dan normaal in de vakantie.

Ik ben ook ziek vanaf eergisteren heb een goed buikgriep te pakken! Alles is er uit... echt waar ik baal als een stekker! Morgen mijn bestelling ophalen maar dat zal met veel moeite gepaard gaan!

Kan nu net een berichtje plaatsen maar moet nu snel me bed weer in anders komt het niet goed!

2 jaar terug was ik ook ziek met oud en nieuw! De nacht van 30 0p 31 december was ik zo zenuwachtig dat ik begon te zweten in me bed, ik kon niet slapen! Vervolgens de hele nacht gekotst, en de 31e stonden er 4 vrienden voor me deur, we hadden bij mij thuis afgesproken, maarja ik was zo ziek dus vanuit me kamer beetje naar hun vuurwerk gekeken:angry:
Gelukkig was ik om 6 uur 's avonds wel een beetje opgeknapt, maarja ik kreeg het niet meer voor elkaar om al me vuurwerk op te stoken! :frusty:

Balen man als je de 31e ziek bent.. Is mij nog nooit overkomen, afgezien van de gebruikelijke kriebels.. Probeer veel slaap te pakken en eet genoeg fruit.

Veel succes met uitzieken mensen..

Back
Bovenaan