Zevenaar 08-07-2008

moontan

VWC lid
Waar: Zevenaar
Provincie: Gelderland
Wanneer : 8 juli 2008
Wie: Holland Vuurwerkgroep GMBH
Kaliber: Nog niet bekend.
Tijdstip: 23.00 uur

Het betreft een buitenvuurwerk van de plaatselijke kermis

Het is weer zover! Van vrijdag 4 t/m dinsdag 8 juli 2008 staat de jaarlijkse kermis op het terrein aan de Oude Doesburgseweg. Ook dit jaar zijn er weer vele, mooie en spannende attracties. Ook zijn er een aantal activiteiten rondom de kermis georganiseerd.

Programma:
Vrijdag 4 juli 2008 wordt de kermis rond 18.00 uur met enig spektakel geopend door wethouder Anja van Norel. Hoe dit zal gaan zult u met eigen ogen moeten gaan zien!
Voor de opening is er het digitale Kick-point Fun & Football Event van 17.00 tot 20.00 uur.

Maandag 7 juli 2008 is de traditionele kermisloterij met ook dit jaar weer vele mooie prijzen.
Een mountain Bike t.w.v. € 650,-, een LCD televisie t.w.v.€ 600,-, radio/CD speler t.w.v.€ 280,- en een sport-Outfit t.w.v. € 175,-. De prijzen worden mede mogelijk gemaakt door Pelgrom Fietsplus, Schepers Electro, HOBO-HIFI en Intersport Luising uit Zevenaar.
Koopt u een kaartje voor een kermisattractie, dan krijgt u een lot voor de kermisloterij. Om mee te dingen naar de prijzen, moet u het controlestrookje van uw lot tussen 18.00 en 20.00 uur op maandagavond in de bus bij de draaimolen deponeren. Het andere gedeelte van uw lot bewaart u zelf. De trekking is maandag 7 juli 2008 om 20.30 uur op het kermisterrein.

Dinsdag 8 juli 2008 zal de kermis worden afgesloten met een spectaculair vuurwerk om 23.00 uur.

Zo ben weer thuis van de show :) geschoten door Laser Fireworks "Holland Vuurwerkgroep GMBH"

bedoeling was ook om opbouw te filmen had toestemming ervoor, maar wegens continue regen (stortbuien) ging het niet door.. (opbouw filmen)
was best leuke consumenten show met wat flinke vaart erin "kort en krachtig" vondt ik het.

was 3uurtjes te vroeg.. zoals gewoonlijk "héhé" maar het was bagger.. kwartier voor de show was droog!

de film volgt spoedig!

Laatst bewerkt:
Michael bedankt weer voor je prima beelden.
Ziet er weer goed uit.
De show is erg kort.
Normaal ben ik al heel snel tevreden, maar deze show kan mij niet echt imponeren
Maar het zal wel een klein budget zijn geweest.

:bye:

Back
Bovenaan