Zeven aanhoudingen in onderzoek naar vuurwerk-website

Nou, opzich staat er in de startpost dit:

In de woningen van de verdachten heeft de politie in totaal enkele honderden kilo’s levensgevaarlijk, illegaal vuurwerk aangetroffen. In een woning in Spijkenisse werd zelfgemaakt , zeer instabiel vuurwerk ontdekt.

Dus ja, er is weldegelijk vuurwerk gevonden.

Maar het was natuurlijk wel vet stoer om alles online te gooien zodat iedereen oeh en aah kon zeggen :bonk:

Welhier, de gevolgen.

Gelukkig maar, je zal zo'n gek naast je hebben wonen............

Ken een gezin dat iemand mist, door illegaal vuurwerk. Een jong jongetje nog maar. Stond te kijken bij het afsteken van illegaal vuurwerk een paar jaar geleden. Dan ga je wel nadenken.....

En dan blijkt maar weer hoe vergankelijk het leven kan zijn. één van deze mannen die hier gepakt zijn is inmiddels overleden aan hartfalen vlak nadat hij in Januari vrij was gelaten. Ik kon hem al meer dan 10 jaar.

Rest In Peace gozerT.

En dan blijkt maar weer hoe vergankelijk het leven kan zijn. één van deze mannen die hier gepakt zijn is inmiddels overleden aan hartfalen vlak nadat hij in Januari vrij was gelaten. Ik kon hem al meer dan 10 jaar.

Rest In Peace gozerT.

Dat meen je niet, dat is niet goed man....

Rest In Peace gozerT.

Ik kreeg het vandaag ook te horen van een ander lid. Ik kende hem niet persoonlijk, maar had hem wel vaak gesproken via het forum over alles en niks ( ja vuurwerk natuurlijk ). Kreeg toch wel even een raar gevoel toen ik dit hoorde, vooral omdat ik wel begrepen had dat hij 1 van de mensen was die gepakt was en dan kort daarna is overleden. Wilde ook een keer meeten op de Trophy maar was er niet van gekomen.. Rest in Peace gozer!

31 jaar... en liefhebber in hart en nieren. Ik zag mezelf nog met hem op op de foto in adelfia op een groot scherm tijdens de uitvaart... keiharde klap in mn gezicht. Björn was een fijne gozer!!!

Rest In Peace gozerT.

Hij is 17 december vrijgelaten en 1 januari overleden... hij heeft een week vastgezeten zonder dat er vw is gevonden bij hem

Rust zacht Björn, hij behoorde toch echt tot de diehards die elke dag en nacht online was. Hij heeft vaak genoeg de hamer kunnen gebruiken. Schrok zelf ook toen ik het hoorde.

Zeer sneu idd, schrok ook even toen ik het pas geleden hoorde, kon hem enkel van fanaten, zouden meeten met de rijswijkse vwkhal demo maar is er niet van gekomen toen.. zo zie je maar dat je van iedere dag moet genieten en leuke dingen moet doen. Want tegenwoordig redden de meeste het al niet tot hun pensioen.

Heftig nieuws. hij was toch wel DE mod op fanaten.
Soms was ik het niet eens met hun doen en laten, maar van dit soort berichten schrik ik toch wel.
Rust in vrede!

His legacy will be forever in the steel hammer! He and only himself posseses the power of ban! Ik gaat hem heel erg missen.

Hierbij nog de bekende slogan van onze: Bruuuuuur !!

Zal je inderdaad nooit vergeten maat !! R.I.P.

Tering wat schrik ik van dit nieuws. Die Sjaak, velen mochten hem niet vanwege zijn banhamer maar ik kon er goed mee praten. sneu om op zo'n manier aan je einde te komen.

Back
Bovenaan