Zes jongeren aangehouden voor lijst aan vuurwerkvernielingen

ghoost

VWC lid
bron: http://www.rtvnh.nl/nieuws/137543/Z...n+voor+lijst+aan+vuurwerkvernielingen+[audio]

klik ook even op de link... staat een audiolink bij...

HOOFDDORP Zes jongeren zijn in Hoofddorp aangehouden voor meerdere vernielingen met vuurwerk. De problemen hadden in november en december grote impact op de wijk Toolenburg in Hoofddorp.
Zo vernielden ze busjehokjes en afvalcontainers. Ook sloopten de jongens sanitair in een buurthuis aan de Mathilde Wibautstraat waardoor een deel van het gebouw onder water kwam te staan. Door een groot onderzoek werden de jongeren uiteindelijk aangehouden.

Wat er met de jongeren gaat gebeuren, vertelt politievoorlichtster Claudia Metz:

Dat laatste zal wel hun das omgedaan hebben, hopelijk hebben ze de goede en worden ze goed gestraft voor hun daden!

En zoals altijd hebben ze 0 bewijs dat het echt door vuurwerk is vernield.

kom op zeg, ze zullen echt wel iets hebben want anders komen ze er niet zo mee.
Ik heb het idee dat je het gewoon niet wil zien en dat je elke mogelijkheid aangrijpt om er tegen te ageren. Ik vind dat jammer. Waarom niet gewoon accepteren dat dit soort dingen gebeuren? En dan zeggen dat het gewoon vandalisme is en dat ze dit hard moeten aanpakken.
greetzz

kom op zeg, ze zullen echt wel iets hebben want anders komen ze er niet zo mee.
Ik heb het idee dat je het gewoon niet wil zien en dat je elke mogelijkheid aangrijpt om er tegen te ageren. Ik vind dat jammer. Waarom niet gewoon accepteren dat dit soort dingen gebeuren? En dan zeggen dat het gewoon vandalisme is en dat ze dit hard moeten aanpakken.
greetzz

Vergeet niet dat het niet de eerste keer is dat ze iets zeggen van "vernietiging door vuurwerkbom".

krijgen ze een taakstrafje bij het spaarne ziekenhuis, nou daar leer je wat van zeg... Beetje koffie drinken :p

Dan maar hopen dat de geld boete lekker hoog is.

Back
Bovenaan