Zena Vuurwerk Nieuw in Diemen

Hey dat is een hele bekende locatie voor mij, vorig jaar daar enkele keren geweest toen er nog een andere winkelier in zat :angel:

Euh, je boedoeld gedwongen stoppen.
anyway, Success ! en zorg dat je alles goed qwa papier werk in orde heb, en vraag van alles een bevesteging! Gemeente Diemen..... :sad::bonk::angry::mad:

Ja heb er al ervaring mee, wereld van verschil met leiderdorp waar ik zat bijna alles met 1 a 2 weken geregeld maar nu is het bellen, bellen, bellen en overal steeds achteraan dus weet precies wat je bedoelt :shocked:

Ik keek in eerste instantie op jullie eigen site omdat in de OP daar acties achter staat, maar vond de prijzen al een beetje tegenvallen. Op de site van zena is het een stuk goedkoper.

Donnerblitz-> eigen site €90 - zena site €70
Luftblitz-> eigen site €45 - zena site €35

Om maar 2 voorbeelden te noemen. Dat is toch een beetje gek?

Ik keek in eerste instantie op jullie eigen site omdat in de OP daar acties achter staat, maar vond de prijzen al een beetje tegenvallen. Op de site van zena is het een stuk goedkoper.

Donnerblitz-> eigen site €90 - zena site €70
Luftblitz-> eigen site €45 - zena site €35

Om maar 2 voorbeelden te noemen. Dat is toch een beetje gek?

Nou de 2 prijzen zijn aangepast, mochten er nog meer fouten staan buiten de 134 die wel goed staan dan hoor ik het graag :wink:

Laatst bewerkt:
Ja heb er al ervaring mee, wereld van verschil met leiderdorp waar ik zat bijna alles met 1 a 2 weken geregeld maar nu is het bellen, bellen, bellen en overal steeds achteraan dus weet precies wat je bedoelt :shocked:

Zorg er voor dat je alles goed op een rijtje hebt Wim en nogmaals succes.

Euh, je boedoeld gedwongen stoppen.
anyway, Success ! en zorg dat je alles goed qwa papier werk in orde heb, en vraag van alles een bevesteging! Gemeente Diemen..... :sad::bonk::angry::mad:

Gedwongen stoppen ja, we hebben ons toen de tandjes moeten lopen. Nog bedankt gemeente diemen.

Zorg er voor dat je alles goed op een rijtje hebt Wim en nogmaals succes.

Gedwongen stoppen ja, we hebben ons toen de tandjes moeten lopen. Nog bedankt gemeente diemen.

Tja Gemeente's, vertel mij wat, het heeft ons in 2014 de winkel in Leiden en Leiderdorp gekost, ken me pappenheimers inmiddels wel pffff,
heeft langer geduurt dan in Leiderdorp, en ja alles is rond, was op alles voorbereid ha ha

Laatst bewerkt:
Dan zullen er bepaalde prijzen verkeerd ingezet zijn omdat er ook een tabel staat met losse verkoop prijzen dus kan dat er hier en daar een prijs omgewisseld is, en zijn al de hele dag bezig want dit raakt uitverkocht, dat raakt uitverkocht bij de importeur dus steeds schuiven en verwijderen en andere weer toevoegen het is en blijft handwerk he :cool:

Nou de 2 prijzen zijn aangepast, mochten er nog meer fouten staan buiten de 134 die wel goed staan dan hoor ik het graag :wink:

Back
Bovenaan