Zena Vuurwerk "De Bunker" 10-2-2008

pyromaniac

VWC lid
He leden,

zoals sommige al weten zijn wij (Ik, Pyro-Rola en nog iemand) 10 februari naar Zena geweest en hebben een film gemaakt. De foto's die we hebben gemaakt staan al online in de foto categorie.

na lang wachten is hier eindelijk ook de film ;)
we hebben de interview tussenuit gelaten wegens de reportage veel te lang zou duren.. (duurt ruim 18min. hele film) en aangezien de interview ook niet geslaagt was zoals ik wou.. gaan we hem overnieuw doen zondag 2 maart.

www.crazyfireworks.eu/movies/2008/zena.wmv

Groeten,
Pyromaniac

Laatst bewerkt:
Ik heb hem daarnet van begin tot eind gekeken, maar waarom noemen jullie dit "reportage"? Ik heb niets informatiefs hieruit kunnen halen, het is puur een film waarin je ziet hoe jullie erheen zijn gegaan (de eerste 7 minuten, alleen maar omgeving en lopen), dan 9 minuten beeldmateriaal van hoe de Bunker er van binnen uit ziet en naderhand nog een stukje omgeving en wat foto's (nog het leukste deel van de film). Deze film had ook in 5 minuten afgespeeld kunnen worden, had het al beter geweest.
Het interview is niet gelukt, maar je had dit beter overnieuw kunnen doen en dán pas de film in elkaar kunnen draaien. :wink:

Muziekkeuze, leuk, maar hoort niet bij dergelijke films, je hoort vaak een climax opkomen, maar de film blijft net zo algemeen als dat ie was.

Jammer, ik vind het niets, wellicht dat anderen het wel goed vinden hoor, maar ik heb mij werkelijk 18 minuten af zitten vragen waarom ik het zat te kijken.
Succes met je interview!

:bye:

bedankt voor je reactie ;) het is inderdaad als je het zo bekijkt meer een normale film dan reportage ;)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan