Jeko
VWC lid

Vuurwerkcrew, voor vele vuurwerkliefhebbers toch wel een bekende website. Ons drukbezochte forum met veel vaste members zorgt voor een hechte en zeer gezellige groep. Vele spreken elkaar aan bij hun normale naam, geen nicknames. Dit zorgt voor een aangename sfeer. Op VWC kun je doen alsof je thuis bent!
Daarnaast is ons goede contact met vele vuurwerkbedrijven uniek en zeer sterk. We mochten dit jaar dan ook zeer trots wezen op een hele berg primeurs uiteenlopend van recente advies prijzen tot de nieuwste producten voor 2008/2009!
Ons team bestaat uit 8 forumleden ( The Cigarman, Jawe, Silberblitz, Golddigger, Vuurwerkland Steenbergen, R@lph, Rembo en Viva La Bang) en 1 VWC crewlid (Jeko). Wij gaan proberen de 13e een unieke en zeer amuserende show neer te zetten voor het brede publiek. Er komen naast vuurwerkliefhebbers immers ook gewoon kinderen, vaders, moeders, opa’s en oma’s die een leuk dagje uit willen! Ik kan 1 ding beloven, dat gaat geen probleem worden met het VWC team!
We stellen ons even aan je voor:
Jeko - Ik ben Jeroen, 17 jaar oud en doe mee in het vuurwerkcrew team! Vuurwerk is gewoon een dagelijkse bezigheid van mij. De kriebels slaan dan ook snel toe als mij iets ter oren of ogen komt op gebied van vuurwerk. Zeker rond oud en nieuw is het voor mij een hectische maar zeker leuke tijd. Mede omdat ik mijn eigen site heb, waar ik in de november/december periode gewoon veel mee bezig ben! Verder ben ik een doodnormale MBO leerling. Lekker lui studentenleven, alhoewel ik het nu redelijk druk heb ivm. mijn stage die gewoon als een fulltime baan is.
The Cigarman - Ik ben Gerco, 29 winters jong en ik doe mee in het vuurwerkcrew team!
Vuurwerk, alleen het woord al, doet mijn bloed al sneller lopen, daarom ben ik het gehele jaar met mijn pyrohobby bezig.
Het gehele jaar veel shows bezoeken en dan bijpraten met andere freaks.
In december bezoek ik vaak naar demo’s, voornamelijk om van het vuurwerk te genieten, maar om ook om te bekijken wat ik wil kopen voor oud en nieuw.
Verder ben ik laborant en drink ik thuis graag een Belgisch biertje onder het genot van een sigaar.
Jawe - Me naam is Michel,33 jaar oud.
En doe mee met het vuurwerkcrew team.
Als klein jochie ben ik verslaafd geraakt aan vuurwerk en het heeft me nooit meer losgelaten.
Het gehele jaar ben ik bezig met deze hobby en kan genieten van elk stukje vuurwerk.
Golddigger - Mijn naam is Jeroen, ben 22 jaar oud en ben leraar op een middelbare school.
Vuurwerk is al sinds klein af mijn grote hobby. Knal, sier of allebei het maakt me niet uit, ik vind gewoon heerlijk. Werk ook de laatste dagen van het jaar vuurwerkdealer in Veenendaal (Harten4).
Vind ook super dat ik dit jaar bij vuurwerkcrew team zit, vond Zena Trophy 2 jaar geleden namelijk een geslaagd evenement. En dit jaar ga ik mijn steentje bij dragen.
Rembo - Mijn naam is Remco, ik ben 20 jaar en Student HTS Bouwkunde. Al van kinds af aan laat vuurwerk mijn bloed sneller lopen. Sinds afgelopen zomer ben ik gestart met het fotograferen van vuurwerk(shows), dit gaat me tot nu toe erg goed af. Naast vuurwerk is mijn andere grote passie koken, ik sta graag in de keuken uitgebreid Italiaans of Frans te koken.
Verder vind ik het een ontzettende eer om deel te nemen in het Vuurwerkcrew team en een steentje bij te dragen aan de Zena Trophy van 2008!
Viva la Bang - Mijn naam is Tabe, ik ben 31 jaar en personeelsfunctionaris. Al van kinds af aan ben ik helemaal verzot op vuurwerk.
Mijn andere passie naast vuurwerk is koken, ik ben vroeger kok geweest en hou er van om gezellig met vrienden te borrelen en te eten.
Vind het erg leuk om dit jaar mee te doen aan de Zena Trophy en zo mijn passie met zoveel anderen te delen!
R@lph - Mijn naam is Ralph, ik ben 22 jaar. Ik heb een full-time baan. Vanaf een jaar of 6 kan ik het mij herinneren dat ik vuurwerk erg leuk vond. Op mijn 6e kreeg ik altijd een kindervuurwerkpakket samen met mijn broertjes. Er zaten, rookballetjes, fonteintjes, lucifers en knalerwten in. Toen ik de oproep zag op VWC heb ik mij ook opgegeven. Omdat ik zo’n kans niet wil missen. Dit word mijn eerste Zena Trophy. 2 jaar geleden kon ik helaas niet komen.
Vuurwerkland-Steenbergen - Ik ben Ramon, 16 jaar en al van kleins afaan gek op vuurwerk!
Daarnaast zit ik ook nog op school, nu in Havo 4 en hopelijk volgend jaar Havo 5 . Ik ben erg blij dat ik mee mag doen en heb er super veel zin in! En we gaan gewoon winnen! ..... toch?
Laatst bewerkt door een moderator: