Zena - Trophy carpooltopic 2013

Hartstikke top jongens, en Corné bedankt voor je aanbod. Leuk om te lezen dat zo'n carpooltopic toch werkt.

Super om te zien dat dit topic voor sommigen dé oplossing is!

Respect voor iedereen die een plek aanbied en daarmee een andere liefhebber de kans bied aanwezig te zijn bij een happening als dit!

Zelf rijdt ik op zaterdag om 15.30u (ja, ik moet eerst naar school) vanaf Utrecht naar Büllingen.
Op de terugweg heb ik ook nog plek, van Büllingen t/m Noord-Limburg!

Heb ook nog 2 zitjes vrij na de laatste show.
Dus als er iemand interesse heeft om van Bullingen naar omgeving Herentals/Turnhout mee te rijden, laat maar weten...

Als Vuurwerkkoning en Pyropowerz bereid zijn om naar Oisterwijk(jaja,we hebben ook een station)of Tilburg te komen kunnen jullie wel meerijden.Ik rij 's nachts wel weer terug,hou daar wel rekening mee dat er dan geen treinen rijden.Onkostenvergoeding is niet nodig,ik rij toch die kant op:)
Pm me maar als je interesse hebt.

Heb je nog plek over voor mij en een rugzak met camera?

Top mensen! Carpoolen is echt aan te raden. Wij gaan ook altijd met 4, 5 of 6 man. Altijd carpoolen zodat de auto's volzitten scheelt weer benzinekosten! Ieder betaald een deel toppie! En nog gezelliger ook! Is aan te raden! :D

Net gehoord dat er iemand helaas niet mee gaat.
Dus ik heb een plek over.
Vertrek 12:00 uur van uit Tiel (Passewaaij) of 11:00 uur vanuit Ede.
Interesse stuur me een pm.
Je moet wel een nachtje slapen op de camping, maar zondag mag je ook mee terug rijden!

Ja, maar er is inmiddels plek voor twee man over :wink:
Om 6 uur in Arnhem, of om 6:30 uur in Wageningen, of iets later ergens op de route. Den Bosch zal alleen niet op de route liggen. Overnachten op camping en zondagochtend terug.

Ik begrijp niet dat nu op het laatste moment nog van alles geregeld moet worden voor mensen die geen vervoer hebben! De datum was al lang bekend en nu komen mensen van ik heb geen vervoer. Dit topic staat er best wel een tijdje.

Met wie kan ik naar de Zena Trophy gaan ? Het maakt me niet uit waar ik moet opstappen. Ik beschik helaas niet over eigen vervoer, met openbaar vervoer is veel omslachtiger. Ik vergoed uiteraard de reiskosten.

Back
Bovenaan