Zena - Trophy carpooltopic 2013

ylke

VWC lid
Ga je met eigen vervoer en wil je de kosten delen, dan is het altijd leuk om met elkaar mee te rijden. Dus ga je erheen en kan iemand of meerdere personen meerijden of zoek je vervoer, plaats dat dan hier.

Wel handig om in dit topic ook alvast te zeggen wat je bedoeling is: heen en weer, of Camping / B&B etc.
Met dank aan: fireworkaddict.

Laatst bewerkt:
Ik rijd vanuit Ede.
Wellicht dat Jawe met mij mee rijdt, maar dan nog zijn er 2 plaatsen over.
Ede ligt helemaal centraal in Nederland, dus mocht iemand geen vervoer hebben... Stuur mij even een PBtje.

Wel handig om in dit topic ook alvast te zeggen wat je bedoeling is: heen en weer, of Camping / B&B etc.
Mijn voorkeur: overnachten op camping.

Laatst bewerkt:
Wij zijn van plan om met ons groepje/team AKH Fireworks vier mensen ook samen in de auto te gaan. Scheelt echt in de kosten, €30 : 4 = €7,50. En ten tweede het is ook nog veel gezelliger ook nog beetje praten over de aankomende show of dag. Wij doen het vaker in ieder geval, en ik raad het iedereen aan!

Laatst bewerkt:
ik kom vanuit grobbendonk belgie antwerpse kempen ik heb ook nog plaats al zeker voor 3 man het is de bedoeling heen en terug te rijden en misschien de kosten te delen!

Afhankelijk van of de camping doorgaat heb ik hoogstwaarschijnlijk ook wel plek vanuit omgeving Rotterdam.
Gaat de camping wél door, ga ik op de motor en heb ik geen plek voor passagiers (vermoed ik zomaar gezien de beperkte bagagemogelijkheden).

Gaat de camping niet door, ga ik met de auto en heb ik plek voor 3 man. Hiervan is al één plek gereserveerd voor Dikkeeric.
Ik zoek eigenlijk nog een ander persoon met rijbewijs, dat maakt het rijden allemaal net wat lekkerder (ieder 1,5 uur per rit, in plaats van in één stuk 3 uur doorhalen). Benzinekosten worden uiteraard eerlijk gedeeld.

Let wel; het is volledig afhankelijk van of de camping wel of niet doorgaat!

Ik vind het geen probleem om met jullie mee te rijden, maar mijn voorkeur gaat uit naar de camping...
Wellicht kan ik een andere auto meenemen als ik zelf moet rijden, want mijn V6je rijdt niet het aller zuinigst. Maar als degene bij mij in de auto helpen de kosten te delen, valt dat met de V6 ook nog wel te overzien.
3 uur rijden vind ik niet zo'n probleem. Wel fijn als mensen op de terugweg wakker blijven.

Mocht de camping niet doorgaan, dan houd ik me aanbevolen Kamikaze en Dikkeeric (Eric had mij al gePMd)

wij rijden vanuit roosendaal en halen nog iemand op in de buurt van breda!! maby nog een plekje over!!

Heb ook nog plek voor zeker 3 man in de auto. Ik ga wel vroeg weg omdat ik er om 10 uur moet zijn zaterdags. Ik rijd vanuit Arnhem.

Laatst bewerkt:
Pyroguy,
Je PM-box zit vol, dus ik kan je niet PM'en. Heb je nog een plekje voor me over vanuit Wageningen? Eventueel kan ik naar Arnhem komen met de bus, indien ik geen tent mee hoef te nemen. Stuur maar een berichtje.

Wij hebben het ook slim aangepakt om kosten te besparen.
we rijden vanuit Zaandam, naar Amersfoort, samen met me-mo-ry, Dracoww, en steefkaboom, reizen we af naar Büllingen, We hebben een huisje gereserveerd in Malmedy..
Wel slim dit topic, wellicht worden er nog een hoop mensen mee geholpen, tis toch ook veel leuker om samen te reizen,

Ik woon in Bergen op Zoom en ben ook nog op zoek naar vervoer. Het zou mooi zijn als ik met iemand uit de regio kan meerijden. De gehele reiskosten zullen door mij worden vergoed. :)

(Op John1985 heb ik al gereageerd maar hij weet het niet zeker of ik met hem meekan)

Dit topic nog even onder de aandacht brengen, het is immers nog 6 dagen en heb helaas nog geen vervoer. Ik ben ook bereid eventueel naar Breda, Tilburg of Eindhoven te reizen, zodat ik met iemand mee kan rijden. Meer info, zie bovenstaande.

Ik ben ook nog opzoek naar vervoer vanuit Eindhoven.
Er is nog een kleine kans dat ik iets kan regelen en dan zou Vuurwerkkoning zelfs mee kunnen (vanuit Eindhoven) maar de kans is klein.

Als Vuurwerkkoning en Pyropowerz bereid zijn om naar Oisterwijk(jaja,we hebben ook een station)of Tilburg te komen kunnen jullie wel meerijden.Ik rij 's nachts wel weer terug,hou daar wel rekening mee dat er dan geen treinen rijden.Onkostenvergoeding is niet nodig,ik rij toch die kant op:)
Pm me maar als je interesse hebt.

Als Vuurwerkkoning en Pyropowerz bereid zijn om naar Oisterwijk(jaja,we hebben ook een station)of Tilburg te komen kunnen jullie wel meerijden.Ik rij 's nachts wel weer terug,hou daar wel rekening mee dat er dan geen treinen rijden.Onkostenvergoeding is niet nodig,ik rij toch die kant op:)

Dat zou fantastisch zijn. Ik ben bereid naar Oisterwijk of Tilburg te komen. Dat je snachts terugrijd is geen probleem voor mij. Zeg maar hoe laat ik op welke plek moet zijn om mee te kunnen.

Alvast bedankt.

Dat zou fantastisch zijn. Ik ben bereid naar Oisterwijk of Tilburg te komen. Dat je snachts terugrijd is geen probleem voor mij. Zeg maar hoe laat ik op welke plek moet zijn om mee te kunnen.

Alvast bedankt.

11uur op station Tilburg? Is voor jou een overstap minder en kunnen we onderweg nog een bakske doen.

Back
Bovenaan