Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

geweldige middag / avond gehad. Met mooie shows. eten en drinken verliep goed, zeker vergeleken met eerdere jaren.

Die Valencianaa vond ik geweldig,
daarbij was ook de show van vwc mooi van opzet. compliment :applause:

Enigste aandachtspunten (we moeten wat te zeuren hebben he) netwerk , raakte overbelast door de vele bezoekers.
En de vele bezoekers, ikzelf ben ook bereid een entree te betalen/ ticket te kopen om zo meer grip te krijgen op de bezoekers. overal stonden stoeltjes zaten mensen op de grond en was het goed donker.
Al was de sfeer wel super, heb geen enkel boos gezicht gezien.

Wij zijn na de show of snel naar de auto gelopen en hebben de auto in de berm gezet bij de artieaten ingang. super plek om die laatste show te zien.

Zena bedankt :thumbup:

WAT GAAF!!!! Dank voor deze ervaring. Ieder jaar worden de shows beter en indrukwekkender. Ben nooit naar FALAS geweest maar begrijp nu de reden om wel te gaan.
Van filmpjes gaan namelijk je broekspijpen niet wapperen hahaha.

En dat het steeds drukker wordt - nadat de fam de films hebben gezien wil iedereen mee in 2020 -
IMG_2034.jpg

Ook weer erg genoten, de omstandigheden waren geweldig! Het wegkomen van de parkeerplaats ging niet van een leien dakje. Het heeft al met al 1,5u geduurd en er was sprake van chaos achterin.

Wat een dikke shows zeg, een enorm compliment aan iedereen die hieraan heeft meegeholpen! Echt ontzettend goed opgebouwd wat ritme betreft. Deze shows kunnen wat mij betreft mee met de grootmeesters die je in Valencia aan het werkt ziet. Chapeau!

WAT GAAF!!!! Dank voor deze ervaring. Ieder jaar worden de shows beter en indrukwekkender. Ben nooit naar FALAS geweest maar begrijp nu de reden om wel te gaan.
Van filmpjes gaan namelijk je broekspijpen niet wapperen hahaha.
Bekijk bijlage 47197

Geloof me, dit is indrukwekkend, maar Fallas zelf is echt next lvl! Als je die kans krijgt om te doen, zou ik je dat 100 procent aanraden

Het was weer een fantastische dag gisteren in Kalkar. Het weer was echt PERFECT! Na een helse rit vol omleidingen rond 3 uur daar aangekomen. Lekker rondgewandeld en vele bekenden gezien. Leuk om een keer VIP te zijn geweest, maar die 70 euro haal je er nooit uit. Alleen de daylight vanaf daar bekeken. Alle shows waren heel erg bruut! 16 filmpjes en 346 fotos gemaakt.

Heb echt ontzettend genoten van alles. Tot volgend jaar!

S1130061.jpg

S1130080.jpg

S1130108.jpg

S1130132.jpg

S1130156.jpg

S1130226.jpg

S1130326.jpg

S1130378.jpg

S1130386.jpg

S1130393.jpg

Alvast de Daylightshow.

Meer beelden zullen volgen!

Geloof me, dit is indrukwekkend, maar Fallas zelf is echt next lvl! Als je die kans krijgt om te doen, zou ik je dat 100 procent aanraden

Wat betreft de mascleta's ben ik het eens met je. Al worden de Castillo's met de jaren wel minder en die op de Trophy steeds gruwelijker. De laatste show van gisteren was van ontzettend hoog niveau en beter dan menig Castillo die ik in Valencia heb gezien de laatste jaren...

Wat een enorme chaos om in Kalkar te komen, vanuit Amsterdam er 4 uur over gedaan...
Kan de organisatie niks aan doen uiteraard, maar het gaf toch een hoop onnodige stress of we optijd waren voor de Daylight Show...
Gelukkig half uurtje voor de show aangekomen op het terrein.

Ondanks de stroeve rit, enorm genoten van de shows,
wat een geweld, leek even of ik weer een dagje in Valencia was! :cool:
Zena, bedankt voor een fijne avond!!

Hieronder wat film materiaal om nog even lekker na te genieten!

Daylight Show:

Bateria Valenciana:

Zena's Castillo:

Mijn eerste Trophy, echt geweldig! Geen andere woorden voor. De gemoedelijke sfeer, het enorme vuurwerk alles maakte het geweldig. Ik vond de Castillo echt een waardige afsluiter. De mascleta vond ik wel meevallen qua hoe hard het was (was mijn eerste keer dat ik zo'n soort show heb gezien) maar ik begreep dat die vorig jaar veel harder was. De show off maakte bijzonder veel indruk op mij, omdat het consuspul was werd het dichtbij het publiek geschoten dus de knallen kwamen goed over. Verder was de daylight ook mooi. Op de heenweg een afsluiting gehad, op de snelweg naar Duitsland die van de A73 aftakt. Op de terugweg was het echt drama met wegrijden, maarja dat was een beetje te verwachten. Misschien een 2e uitgang maken op de parkeerplaats, zou wat schelen. Op de terugweg van de andere afsluiting bij de A3 last gehad. Enfin, topdag was het.

Wat een top dag weer!! Alle shows waren gewoon weer bruut!!! Volgend jaar zijn we er gewoon weer bij!!! Wij wisten natuurlijk van de A3 en zijn daarom via Nijmegen gereden prima te doen 10min extra maarja je staat niet stil!! Savonds na de show eerst nog lekker een uurtje de tent in geweest hoop bekenden gezien en om 0.45 naar de auto gelopen waren met 10 min van parkeerterrein af en weer via Nijmegen terug en waren weer met een uurtje thuis dus prima te doen. Zena bedankt!!

Zo volgend jaar zeker weer, na het slechte weer van vorig jaar was het gister echt top. We wisten van de wegafzetting, maar zo'n drama hadden we nou ook niet verwacht. Een rit van 2 uur werd een rit van 4 uur, de daylight show hebben we daardoor gemist. Maar dat mocht de pret verder niet drukken ik vond het echt top! Heerlijk wapperende broekspijpen:cool:

Na afloop nog verwacht dat het uitrijden een drama zou worden, maar wij waren binnen 5 minuten van het terrein af via de achterkant.

Geweldige shows gezien en echt van genoten. Voor ons was de batteria echt oorverdovend hard, wij stonden niet bij de tent maar bij de hallen, naast de batteria en daar was het niet normaal hard. Handen op de oren, druk die door je heen leek te gaan... geweldige ervaring gehad. Bedankt Zena, echt top! Parkeren was voor ons geen probleem, we kwamen rond 1900 aan, en gingen na de laatste show weg, waren binnen enkele minuten van de parkeerplaats af en zijn via Nijmegen terug gereden i.p.v. Emmerich waar het dicht was.

Ik heb het zeker naar me zin gehad!
Op wat omrijden en parkeerdrukte na,op tijd thuis gekomen.
Super shows gezien uiteraard, eten ook goed geregeld de rijen gingen snel.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Owja en special Thanks to Zena. Iedereen dit heeft mogelijk gemaakt!

S1130199.jpg

fireworks-love-heart-shell.jpg

S1130200.jpg

S1130367.jpg

S1130207.jpg

S1130280.jpg

S1130348.jpg

S1130358.jpg

S1130256.jpg

S1130345.jpg

Back
Bovenaan