Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Die mines waren helemaal maf, als je daar 10 meter van af staat doe je wel effe paar stapjes achter uit. De boeketten vond ik niet echt mega goed, gewoon gewoontjes.

Nog maar een filmpje van de Spektakel show :) Ik vond het een fijne show, prima als afsluiter van deze leuke dag! Gelukkig stonden we nu op een betere positie qua rook in tegenstelling tot de Show Off :bonk:

De eerste paar minuten missen helaas;

Hierbij mijn filmpjes van de Zena Trophy Battle, blijft heel erg leuk om te zien hoe verschillende teams, gevarieerde shows uitvoeren. Nogmaals gefeliciteerd Vuurwerkcrew:

:handsup:

Zaterdag enorm genoten van de Trophy! Top shows en ook het weer zat helemaal mee. Ondanks het maximum kaliber van 5" toch nog leuke balletjes kunnen zien in de Spektakelshow. Ook de Show-Off was helemaal geweldig.

Een enkel verbeterpunt wat ik nog niet voorbij heb zien komen zijn voor mij de salutes van Original Fireworks zelf. Man wat ploppen deze vaak zeg...

Erg zonde gezien het bij deze shells puur om de knal gaat, en deze er bij 2 op de 10 salute's gewoon niet is! Ik snap dat het voor Original de goedkoopste manier is om aan salute's te komen, door hun eigen salute's te importeren. Maar wanneer je een show eindigd met 3 eindsalute's en de aller laatste salute plopt met wat crackling is dat toch net een domper..

Hoop dat we de Zena Trophy in 2018 weer tegemoet kunnen komen!

Een enkel verbeterpunt wat ik nog niet voorbij heb zien komen zijn voor mij de salutes van Original Fireworks zelf. Man wat ploppen deze vaak zeg...

Erg zonde gezien het bij deze shells puur om de knal gaat, en deze er bij 2 op de 10 salute's gewoon niet is! Ik snap dat het voor Original de goedkoopste manier is om aan salute's te komen, door hun eigen salute's te importeren. Maar wanneer je een show eindigd met 3 eindsalute's en de aller laatste salute plopt met wat crackling is dat toch net een domper..

Hoop dat we de Zena Trophy in 2018 weer tegemoet kunnen komen!

Om in te haken of je salute verhaal, ik heb ook nog een deadshell gezien.
Mooie draaiende tail gezien, maar het effect bleef uit.
Dat heet toch een deadshell?

Om in te haken of je salute verhaal, ik heb ook nog een deadshell gezien.
Mooie draaiende tail gezien, maar het effect bleef uit.
Dat heet toch een deadshell?

Blackshell/deadshell inderdaad.

Het kan ook zo zijn dat de tail los heeft gelaten van de shell zelf, dit komt zo nu en dan ook wel eens voor.

Volgens mij was dat niet de Hyperblitz toch? Deze cake vanaf 02.15 lijkt wel wat dikker goud te hebben:
Het is toch echt de Hyperblitz, ze hadden deze 3x op de lijst staan :) daarna komt de Zena brocade blue. Deze heeft gouden mines eronder. Ook een prima cake in mijn ogen.

Hoi pieter,
is het mogelijk om de schietlijsten hier op forum van de teams te zetten.
waren toch wel wat mooie combinaties bij.
alvast bedankt

Ik vond de crhy to cloud waaiers erg goed uitpakken! Ben benieuwd naar de schietlijsten, in het harde mooie geweld niet alles goed kunnen plaatsen, wat heb ik genoten op de trophy, superbedankt allemaal!!

Back
Bovenaan