Mind Controller
VWC lid
Dat is de Zena Brocade Crown 49sh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand enig idee welke cake dat is met die gouden palmen met blauw? Heb hem een aantal x voorbij zien komen en vond hem erg goed.
Een enkel verbeterpunt wat ik nog niet voorbij heb zien komen zijn voor mij de salutes van Original Fireworks zelf. Man wat ploppen deze vaak zeg...
Erg zonde gezien het bij deze shells puur om de knal gaat, en deze er bij 2 op de 10 salute's gewoon niet is! Ik snap dat het voor Original de goedkoopste manier is om aan salute's te komen, door hun eigen salute's te importeren. Maar wanneer je een show eindigd met 3 eindsalute's en de aller laatste salute plopt met wat crackling is dat toch net een domper..
Hoop dat we de Zena Trophy in 2018 weer tegemoet kunnen komen!
De Hyperblitz bedoel je, viel ook mij in positieve zin op
https://www.youtube.com/watch?v=isxw9sGdbgU
Om in te haken of je salute verhaal, ik heb ook nog een deadshell gezien.
Mooie draaiende tail gezien, maar het effect bleef uit.
Dat heet toch een deadshell?
Volgens mij was dat niet de Hyperblitz toch? Deze cake vanaf 02.15 lijkt wel wat dikker goud te hebben:
Het is toch echt de Hyperblitz, ze hadden deze 3x op de lijst staanVolgens mij was dat niet de Hyperblitz toch? Deze cake vanaf 02.15 lijkt wel wat dikker goud te hebben:
Hoi pieter,
is het mogelijk om de schietlijsten hier op forum van de teams te zetten.
waren toch wel wat mooie combinaties bij.
alvast bedankt