nederlandsvuurwerk
VWC lid
Oh, ok dus als ik jou goed begrijp moeten we het maar normaal vinden dat er op ieder festival gevochten wordt?
Wat het uitmaakt? Het festival moet nog gehouden worden en door alle reclame op social media zullen er ook mensen uit de omgeving van het festival misschien hier op de site terecht komen. Dan heb je dus al een negatieve beeldvorming voor de omgeving voordat er ook maar één knalletje afgestoken is. Lijkt mij niet handig.
Maar zoals ik al zei in de eerste post, dit is mijn mening.
Nee jij begrijpt mij niet goed.
Ik zeg dat het voor komt, overal.
Ik vind het niet nodig, maar het maakt mij nou ook weer niet zoveel uit.
Negatieve beeldvorming zie ik niet. Mensen die interesse hebben komen toch wel.
Als ik hier altijd lees wat mensen doen tegen negatieve beeldvorming vind ik dat ver gaan.
Geniet gewoon van je hobby, en dit soort festivals en ga niet krampachtig hierover doen voor anderen.
Net als rondom vuurwerk in het algemeen.
Ik steek nog steeds overdag op oudjaar en tijdens verjaardagen vuurwerk af, nog nooit iets over gehoord. Terwijl berichten hier er wel op lijken alsof er dan per direct een verbod wordt ingesteld.
Ben toch niet zo bezig daarmee, zolang je het voor je omgeving gewoon redelijk houd.
Nogmaals, het gaat om het vermelden ervan. Er wordt hier gepraat over de trophy, vorig jaar is er gevochten en mensen die hierbij waren vinden het misschien fijn om te zien hoe anderen dit ervaren hebben.