Zena Trophy 2015 – Be there!

FB_vip.jpg

Altijd een plaatsje met het beste uitzicht en extra verwend worden? VIP tickets bieden de oplossing! Wij horen graag jullie mening! ‪#‎zenatrophy‬ ‪#‎zt15‬

Vip-tickets; een dubbeltje op zijn kant

Langs de ene kant moet er VIP zijn voor de sponsors, de burgemeester en de schepenen (mouwvegen natuurlijk).
Aan de andere kant heeft het festival de traditie en haar sympathie om voor alles en iedereen gratis te zijn.

Alles hangt af welke prijs betaalt moet worden en wat er juist tegenover staat.

VIP, klinkt wel interesant. Ik sta het liefste vooraan, ook met de camera, maar als je weggaat bij de hekken is "je plaats" weg. Ik bleef daarom dus de hele, echt de hele dag vooraan staan en heb de rest van de activiteiten niet echt gezien :/ (hoewel t vooraan ook heel gezellig was met een paar freaks die ik ontmoette)

Maar wat de rest inderdaad aangeeft, volledig gratis iedereen gelijk is wel zo netjes (behalve opeens dat parkeer geld waar niemand iets over zei ;), toch stiekem dat geld innen eh Zena! :P)

Hoe het ook zij, draait keert of wat dan ook, ik ben erbij! Kijk er nu al naar uit. Dus zie je een kleine mollige jongen, 1.60 met bril dan ben ik het niet :D

Tot dan!

Er zullen genoeg fans zijn die het kopen om belangrijk over te kunnen komen, of goed te kunnen filmen.
Ik vind het persoonlijk niet nodig, het had wel charme iedereen op een groot veld.
Desondanks heeft elk (gratis) festival vipkaarten/tenten dus waarom niet.

FB_sun.jpg

Wat een heerlijk weertje vandaag, geeft ons meteen nostalgie naar vorig jaar! Zin in 2015?!

Back
Bovenaan