Zena Trophy 2014 - Spektakelshow

Pyrodise

VWC lid
Stad/dorp: Bree
Datum: 20 september 2014
Tijdstip: 23:15u
Schietbedrijf: Internationaal team samengesteld door Zena
Max. kaliber: 8 inch

Wauw wat een evenement die Zena Trophy. De spektakelshow was echt geweldig! Één ding weet ik zeker, volgend jaar ben ik er weer bij :-)

http://www.youtube.com/watch?v=FinSv-0tZrs

Laatst bewerkt:
was zeker geweldig wat een geweld zeg enigste minpuntje vond ik
de super lange rijen voor het eten, voor de rest echt top dag gehad!!

Erg mooie dag gehad, de mascleta was ook erg vet om een keer mee te maken. Was dit jaar voor het eerst, maar volgend jaar ga ik zeker nog een keer! Alleen neem ik dan wel een klap stoeltje mee ;) Had ook een ticket kunnen bemachtigen voor de backstage tour, echter begon die al om 14:00 en eindige om 15:00. Dus voordat het dan 18:00 is...gelukkig wel alle shows een plek vooraan gehad!

Hierbij mijn film. Gefilmd met een Canon HF S100 met een DM-100 mic. Zet je hoofdtelefoon maar op en geniet van deze film.

Goed gefilmd!

Stond jij bij het hek met een GoPro op je hoofd? of stond jij niet bij het hek te filmen :p

De show bij daglicht heb ik bij het hek gefilmd met een gopro op mijn statief.

De spektakel show heb ik iets achter de mensen gefilmd. Je krijgt dan een mooi contour van de mensen als je wat lager filmt.

De show bij daglicht heb ik bij het hek gefilmd met een gopro op mijn statief.

De spektakel show heb ik iets achter de mensen gefilmd. Je krijgt dan een mooi contour van de mensen als je wat lager filmt.

Was jij degene die bij de mascleta vroeg of je je gopro achter het hek neer mocht zetten, en van afstand aanzette? Beetje aan de linker kant van het grote rek net de vlinders eraan

Helaas dat was ik niet. Maar je brengt me wel op ideeen, want zon afstandsbediening heb ik ook en ik kan hem ook met mijn telefoon bedienen.

gefilmd vanaf de parkeerplaats.. na de show was het pootje inklappen en 5 minuten later waren we op weg naar huis.. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
wel vet om te zien van deze afstand zeg...zo zie je grotere caliber shells helemaal tot hun recht komen :D
bedankt voor het delen man!

De film vanaf de parkeerplaats is idd prachtig om te zien.

Hier de laatste paar minuten van mijn kant.

Back
Bovenaan