Zena trophy 2014 gaat door !!!

Hoi Baassie123,

Er is nog ruimte op de camping dus reserveren is zeker niet te laat! Het dreigt daar erg gezellig te worden :D

Ah bedankt. Ik zal het hier nog eens vragen. Er was al een tijdje twijfel, ook vanwege andere plannen.

Als je ergens uit Noord Nederland komt is Eindhoven zeker dichtbij ;)
Zeker voor de mensen die 2 uur moeten rijden om er te komen..

Vliegtuig!

50 minuten is toch niks man haha :`)

Bijna een uur vind ik ver rijden. Ik kom ook nooit boven Brabant dus verder rij ik niet echt.

Zoek een hotel in de regio roermond, dat is een half uurtje rijden van bree. Lucky me, wij wonen er 20min vanaf...:)

Zoek een hotel in de regio roermond, dat is een half uurtje rijden van bree. Lucky me, wij wonen er 20min vanaf...:)

Dat hangt er wel vanaf waar je vandaag komt ;) Anders is Roermond beetje om haha

Bevestigingen voor de backstage tour druppelen als het goed is nu bij iedereen binnen (als je je aangemeld hebt)

Misschien topic starten wie er met de tour meegaan en welke tijd? Kan je elkaar nog eens ontmoeten

Zena Amersfoort organiseert busreis!
Ga naar de winkel en schrijf je in! Cruquius 104 te Amersfoort.

10441913_910247568989683_3397778213403020813_n.jpg

Voor het gemak nog ff de uitslag van de loting voor de ZENA Trophy op een rijtje:

20.30u Team Vuurwerkbelgië
20.45u Team Vuurwerkcrew
21.00u Team Vuurwerkmuseum
21.15u Team Panorama
21.30u Team Oostenrijk
21.45u Team Freakpyromaniacs

Reed vandaag over de A2, en zag posters langs de snelweg hangen van de Zena Trophy. Geeft een goed gevoel moet ik zeggen, ik heb er zin in!

Back
Bovenaan