Zena Trophy 2013

Moet ook bijna 300 km rijden enkele reis.
Maar dat is het zeker waard.
Hotel is al geboekt.
Heb er zin in.

Weet iemand of we Kindervuurwerk mogen afsteken daar zo . ( o.a morning glory sterretje ect)
Of de real stuff (wat daar het antwoord denk ik nee is ) In ieder geval ik ben er bij kan niet wachten .

DSC_8567.jpg
tipje van de sluier....!

Weet iemand of we Kindervuurwerk mogen afsteken daar zo . ( o.a morning glory sterretje ect)
Of de real stuff (wat daar het antwoord denk ik nee is ) In ieder geval ik ben er bij kan niet wachten .
zelf afsteken mag niet, wellicht dat we dit in de toekomst kunnen regelen, zelf een 12" cylinder maken die je dan mag afsteken....:p

Hoe zit het vergunnings technisch? Is deze al definitief rond? ivm boeken van hotels ed.
de Zena trophy gaat door! dus je kunt je reis plannen. ik ga echter zondag kijken op een grote camping dicht in de buurt van het evenement, wellicht wordt dit de Zena trophy camping.

gr
Lesley

Whoehoe Mascleta, dat wordt dus mijn eerste Mascleta! Wat heb ik hartstikke veel zin in die Trophy, eerst al maar nu helemaal!!

Nu alvast complimenten richting de organisatie! Ben benieuwd naar die camping dan!

@Aartvanmaren, ik denk dat je na al het geweld van de shows en opwinding van de hele dag zo ploft in bed van die fantastische dag! Haha! Categorie 1 na categorie 4 stelt toch niks meer voor :p

Ik ben benieuwd wanneer ze de teams bekend maken en/of weg geven, tot die tijd maar heel goed alle topics, fora's en sites in de gaten houden met onze AKH Fireworks maatjes!

Belangrijke update !!!

Belangrijke update !!!

Er is contact met de organisatie van de zena trohpy, en het wordt een spektakel voor iedereen.
Hou dit forum en de berichtgeving op de officiële website in de gaten, www.zena-trophy.com

Het kan wel eens een hele leuke dag worden voor enkele leden van dit forum !!!!!!!!!

Er is contact met de organisatie van de zena trohpy, en het wordt een spektakel voor iedereen.
Hou dit forum en de berichtgeving op de officiële website in de gaten, www.zena-trophy.com

Het kan wel eens een hele leuke dag worden voor enkele leden van dit forum !!!!!!!!!

Nu maak je mij en ik denk ook andere leden héééél erg nieuwsgierig! Ben al ingeschreven met mail op site van de Trophy en zit bijna ieder uur hier op de site! Dus ben benieuwd! :D

Laatst bewerkt:
Ik ben ook benieuwd ja!!
En tristen, ik gun het jullie van harte, maar dat jij en akh fireworks graag een show willen schieten is nu denk ik wel duidelijk.

Volgende week ook maar is gaan kijken voor een hotel, wou eerst op en neer rijden maar een hotel is toch beter :D

EDIT: Hotel is geboekt voor de Trophy, 1,5 km van het schietveld, ZIN IN!

Laatst bewerkt:
Een mascleta!!!Dat kan me vrouw vast wennen aan volgend jaar
Want dan wil ik ze overhalen om naar falles te gaan.
Het aftellen is begonnen naar de trophy.
Nog 2 maanden!!!

Komt er van te voren nog een volledig programma? of word dat pas bekend gemaakt op de dag zelf?

Op de site staat dat er over het programma snel meer bekend gemaakt wordt! Dus de site in ds gaten houden en je aanmelden voor alle nieuwtjes door je e-mail achter te laten en je bent meteen op de hoogte als er wat nieuws gemeld wordt!

Dus denk dat dat zeker van te voren helemaal bekend wordt. Ze zijn nu bezig om alles tip top te regelen zodat als ze iets bekend maken het ook 100% zeker is dat het echt zo gebeurd. Alles wat naar buiten komt gaat 100% door, en nooit is iets 99% zeker. Zo vertelde Lesley het ons na de Geelse Kanaalfeesten!

Hij vertelde tevens ook dat ze van drie gemeentes de hekken gaan lenen! En dat er nog een feest of festival iets in de buurt was dus alles was wel een gedoe met de hekkem bijvoorbeeld! :D

Op de site van de Zena-Trophy (www.zena-trophy.com) zijn een paar nieuwe dingen bijgekomen:

Er is een Nederlandse, Engelse, Duitse en Franse pagina!

En onder het kopje programma staat nu:
- EK Vuurwerkwerpen
- Zena Trophy Competitie
- La Mascleta
- Pyromusical

Dus we weten weer iets nieuws, namelijk dat er een EK Vuurwerkwerpen is!
Helaas zijn de koppelingen onder Programma nog niet aangevuld met info. Als er opgeklikt wordt staat er nu: Sorry, but you are looking for something that isn't here.

Dus nog even afwachten! Ben alweer en nog steeds hartstikke benieuwd, ook wat dat EK Vuurwerkwerpen inhoudt! Heb er steeds meer zin in! :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan