Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zelf afsteken mag niet, wellicht dat we dit in de toekomst kunnen regelen, zelf een 12" cylinder maken die je dan mag afsteken....Weet iemand of we Kindervuurwerk mogen afsteken daar zo . ( o.a morning glory sterretje ect)
Of de real stuff (wat daar het antwoord denk ik nee is ) In ieder geval ik ben er bij kan niet wachten .
de Zena trophy gaat door! dus je kunt je reis plannen. ik ga echter zondag kijken op een grote camping dicht in de buurt van het evenement, wellicht wordt dit de Zena trophy camping.Hoe zit het vergunnings technisch? Is deze al definitief rond? ivm boeken van hotels ed.
Bekijk bijlage 13647
zelf afsteken mag niet, wellicht dat we dit in de toekomst kunnen regelen, zelf een 12" cylinder maken die je dan mag afsteken....
Lesley
Er is contact met de organisatie van de zena trohpy, en het wordt een spektakel voor iedereen.
Hou dit forum en de berichtgeving op de officiële website in de gaten, www.zena-trophy.com
Het kan wel eens een hele leuke dag worden voor enkele leden van dit forum !!!!!!!!!
Komt er van te voren nog een volledig programma? of word dat pas bekend gemaakt op de dag zelf?
Dus og even afwachten! Ben alweer en nog steeds hartstikke benieuwd, ook wat dat EK Vuurwerkwerpen inhoudt! Heb er steeds meer zin in!![]()